" bunu yapmış olamayız dimi?"
Büyük bir şaşkınlıkla dün gece olanları düşünüp Gözlerimi Sabaha açtım. Aziz uyuyordu hâla, ben ise ona bakıp ellerimle Gözlerimi kapatıyordum,utandım ve cidden beni zorla Gelin eden Adama ciddi bir şekilde bana dokunmasına izin vermiştim. Kendi kendime fısıltıyla konuşuyordum.Azizinde kımıldamasıyla ben tekrar yatar pozisyona geçip Yorganı ağzıma kadar çektim.
O kadar utanıyordumki anlatamam, hem izin vermiş hemde istemsizce çekiniyordum. Yüzüne nasıl bakacaktım." Günaydın"
Omzuma elini atarak eğildi ve Günaydın dedi.
Cevap verdim vermesinede,kendi sesimi bile zor duyuyordum." Biz ...biz naptık"
" Olması gerekeni yaptık"
" ne ?"
" Karı koca olduk işte ....Anneminde istediği gibi"
" anlamadım?"
Benimle isteyerek birlikte olmadımı yani?
Doğruldum yatakta ve ona baktım,şaşkınlıkla.Tekrar sordum aynı soruyu ama bu sefer farklıydı." Isteyerek beraber olduk işte , zorla sana sahip olacak değildim...tecavüze gecerdi dimi ?"
" Sen ne diyorsun ya !?"
Tavrı değişmişti, yataktan kalktı direkt Banyoya girdi. Kendimi kullanılmış hissettim, beni kandırdımı yani?
" Allah seni kahretsin ..anladınmı!?...nefret ediyorum senden pislik!"
Cevap yok, ayaklandım,üzerime Sabahlık aldım ve Banyoya daldım,hesap sormak istedim.
" kendine gel hop!"
" bana söyleyeceksin Aziz!....neden bunu bana yaptın,sen beni sevmedinmi,hadi sevmeyi geç,sen beni kandırdın !....beni aptal yerine koydun...kendine inandırdın sen ...!"
" çık dışarıya Neva ...uzatma "
Sakin tavırla bana karşılık verdi, kolumdan tutup beni dışarıya ittirdi. Kapiyı kapattı ve Duşa girdi.
"offf Neva ...."
Nevaya bunu yaptım evet, ama aslında onunda dediği gibi yaklaşmadım,onu kandırmadım,galiba ondan hoşlanmaya başlamıştım,üstelik ilk kez bunu hissettim birisine karşı, fakat belli edemezdim.Bana daha çok bağlanacaktı yoksa.Benim onun Ailesine yaptıklarımı bilmiyordu çünkü.
Kendi kendime Duşta konuşmaktaydım, benim gerçekten Karımdı artık. Oyundan değil,gerçekten Karımdı artık.
" Allahın belası!"
Gözlerim doldu ağlamaya başladım yine, Yastığı bağrıma bastım ve yatağa uzandım.
" ben çıkıyorum"
Cevap vermedim, kapıyı kapadı çıktı, umursamadı bile beni. Onun ardından ayaklandım ve üzerimi hızla giyindim ve Odadan birşey olmamış gibi çıktım. Soğuk kanlı olmalıydım.
" Günaydın Gelin !"
" Günaydın Anne "
" Hayırdır ?"
" Ne olduki ?"
" sen söyle"
" yok birşey ..."
" herşey yolundamı?"
" yolunda merak etmeyin"
" iyi madem...Çay koy Hacer "
" hemen Hanımım"
Başbaşaydık Kahvaltı Sofrasında. Aziz Kahvaltısız çıkmıştı belli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Yastık
RastgeleÇekirdek Aile derlerya, bizde öyleydik işte. Annem, Babam, Kardeşim mutlu mesut Köyümüzde yaşarken üzerimizde Karabulutlar dolaşır olmuştu,biz ta küçükken Anne ve Babamı katlettiler derken,geriye kalan bir tek Evimiz kaldı.Orada Babannem ve ikiz kar...