26.Bölüm

0 1 0
                                    

Adam dediğime bakmayın, sanırsam en fazla tahminim 28 yaşında felan. Aslında gayet nazik ama bir o kadarda istekli. Odaya geçtiğimizde ben hazırlanmaya başladım fakat o nedense bekliyordu öylece ayakta.

" neden bekliyorsun ?"

" seni"

" neden...niyeki?"

" e soymayacakmısım beni Neva hanım"

Sâkin ve istekli bir ses tonuyla bana cevap verdi.

" şey...."

" derken ?"

Daha önce hiç yapmadığım bir davranıştı, heleki bir yabancıyla daha önce beraber olmamıştım, istemedim ama geri çevirmekte istemedim aynı anda. Sonuçları vardı ve ayrıyettende ruh gibiydim, yani hiç birşey umrumda değildi.

"hhhhh....tamam...pardon ben alkolü fazla kaçırdım galiba...kafam çokta yerinde değil"

Yavaşca kalktım yataktan ve Oğlana doğru ilerledim. Hafif başım döndü ve dengemi kaybettip bir ân.

"hop hop.hop.hop.hop! iyimisin sen ?"

" ah....ben..dedimya ...alkolden galiba..."

Hafif kikirdedim ve düşmeyeyim diye benim elimi tuttuğunda ben bırakmak isterken o beni kendine çekti. Korkum vardı evet ama yinede tuhaf bir rahatlama vardı içimde.Aceba Alkoldenmi diye düşünmeye başladım ama bilemiyordum.

"hadi gel...kendini bana bırak ozaman"

küçük bir gülümseme ile onayladım ve onun omizlarından tutundum,destek almak için.

"adın ne senin ?"

"söyledimya Masada "(gülümsedi)

"hm....unuttum galiba ben "(kikirdedim)

"hadi ya ...bak sen" (kikirdedi)

"Mert ben...tanıdın?"(gülümsedi)

"haaaa...tamam...bende Neva "

Ikimizde gülmeye başladık nedensizce, kafam iyice dönmeye başlamıştı ve o arada kafamı onun o çıplak göğsüne yasladım ve gözlerimi kapattım. Elbisemin askıları omzumdan düşmüş, eteğim hafif yukarıya sıvanmıştı. Mert hem beni sıkıca tutuyordu belimden hemde tek eliylede benim üst kısmımı soymaya başlıyordu, ama nazikce.

"Mert?"

"evet?"

"canımı yakma olurmu"

önce bir sustu sonra onaylayarak devam.etti.

"tamam güzelim...merak etme....gel seni yatıralım önce "

"hı hı"

Beni kucağına alıp yatağa yatırdı, üstündeki Gömleği çıkardı tamamen, Pantolonunu son olarak çıkardı. Bende o sırada Elbisemi çıkarmaya çabaladım zar zor, nede olsa bu benim işimdi, yani galiba en azından ben öyle düşündüm.
Kendine önce bir Alkol aldı sonra Kadehe koyup içti tek yudumla, aslında gergindi fakat bunu belli etmemeye çalışıyorduda.
Üzerimde sadece iç çamaşırlarım kalmıştı.

"sen ...çok güzelsin ama Neva ...ciddi diyorum"

tesekkur ettim ve birazda olsa utandım.

" birşey sormak istiyorum sakıncası yoksa"

"tabi sor "

"sen şimdi burda bu işi yapıyorsun ama sanki ilk kez yapıyormuşsun gibi bir hâl var...ben ondan tedirgin oldum doğrusu"

Sanki içimi okumuş gibiydi, ben şimdi nasıl ve ne cevap verecektim buna.

"ben...."

"ya tamam neyse benimki saçma oldu belki boşver ...ama sana birşey itiraf edeyim..."

Kanlı YastıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin