19.Bölüm

5 1 0
                                    

Aradan iki gün geçti,acımız hâla tazeyken Sultan Ananın bana davranışı değişmiş ve oldukca sertti artık. Ağzından bir söz çıktı ve bu beni mahvetti, bunu beklemiyordum.

" Ana sen ne dersin ....!"

" Ben ne diyorsam o ! Serhatla Nikahlanacaksın o kadar...bunu böyle örteceğiz, bizim buralarda böyle! Dul Gelin istemem ben "

" Ana yapma kurban olayım yapma,Azizi sevdim ben şimdi nasıl baskasıyla evleneyim,heleki Serhatla "

" ne varmış Serhatta!? Şirketin başında artık, Aziz benim herşeyimdi ama bundan gayrı Serhat var artık,susacaksın ve boyun eğeceksin o kadar!"

" yapamam Ana nolur böyle konuşma !"

" Bana bak !....benim sözümün üstüne söz söyleme,zaten acım var,seni aldığımız güne lanet olsun!"

" Almasaydınız ozaman!....Beni zorla siz getirdiniz bu Konağa siz!....Beni kardeşimden Evimden köyümden kopardınız!"

" kes dedim sana !"

Elinin tersiyle bana okkalı bir tokat attı, yanağımı hissetmiyordum,kızarmıştı.Serhat bir hıcımla Avlu Kapısından girer girmez yanımıza koştu, beni yerde görünce ,üstelik Sultan Hanımın tokat yetmiyormuş gibi birde yerde bir kaç kez tepik vurmasını fark edince Sultan Hanımı durdurmaya çalıştı ve beni yerden kaldırmaya çalıştı. Dudağımı ısırmıştım tokatın etkisiyle,kanıyordu, artı Karnım,kassığımda agrı hissetmiştim,ayağıyla bana yerde tekme atmıştı.

" Yenge tamam!...Dur artık!....sende kalk hadi Neva "

" Dokunmayın bana !Özellikle sen !"

" Neva !? kalk dedim"

" bırakın beni artık yeter ! benden ne istiyorsunuz !....önce zorla Gelin ettiniz beni, şimdide bumu ha!....Senin oğlun öldü be oğlun!"

" Serhat al şunu karşımdan yoksa elimden bir kaza çıkacak!Kaybol!"

" yenge tamam bi sakin olun"

Beni yerden kaldırmak için yine yeltendi ama ben yinede izin vermedim ve kendi imkanlarımla kalktım Odaya gectim. Piskolojim alt üst olmuştu artık, bütün bunlar neden benim başıma gelmişti. Ervaya ulaşmak için Telefonumu aradım. Sultan Hanım Odaya daldı ve elinde benim Telefonumu tutarak beni tembihledi.

" bundan gayrı Telefon yok sana! Kardeşinlede görüşmeyeceksin! Serhatlada yarın Nikahın olacak o kadar! Dua et seni kapının önüne koymadım!"

" Ya siz benden ne istiyorsunuz !"

" kes sesini ,otur oturduğun yerde dediklerimi yap!"

"Allah hepinizin belasını versin!"

Elini kaldırdı tekrar ,bana yine tokat atacaktı belliki ama arkasından Serhat gelip onu engelledi.

" Yenge !?. ...Tamam artık"

" ne halin varsa gör !"

Sinirden Odayı birbirine katmaya başladım,elime ne geçtiyse fırlattım, Serhat Kapıyı kapatıp beni sâkinleştirmeye çalıştı, dil döktü ama nafile,onada sinirliydim,nefret ediyordum hepsinden.Kendimi kaybetmiştim, fırlattıklarımın çoğu Serhatı hedefliyordu.

" Neva dur dedim!...sakin ol artık!"

" Defol!....Allah seninde cezanı versin ....Kocamı öldürdün sen !...bebeğimin günahına girdin!"

"Ben sana dedim kızım! benim olacaksın dedim!"

" Ruh hastası pislik!...."

" Sakinleş dedim hadi !"

Kanlı YastıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin