ကသာမြို့ဟာ ထင်ထားတာထက် ပိုလှတဲ့ မြို့လေးလို့ ဘုန်းမာန်ဝင့်ထည် ထင်သည်..
လေ့လာစရာ ရှေးလက်ရာ အိမ်ကြီးတွေ...
တကယ်ကို တန်ဖိုးမဖြတ်နိုင်အောင် လှပလွန်းသည်..စာရေးဆရာ George Orwell....
Burmese Days ဆိုတဲ့ စာအုပ်ကို ဖန်တီးခဲ့တဲ့ ကမ္ဘာကျော်စာရေးဆရာ ကြီးပေါ့..
တချိန်က ကသာမြို့ မှာ တာဝန်ထမ်းဆောင်ရင်း...
ဒီ Burmese Days ဆိုတဲ့ စာအုပ်ကို ဖန်တီးခဲ့သလို...
စာအုပ်ထဲပါ ကျောက်တံတားမြို့ဆိုတာ...ရဲ့ မူလမြို့အမှန်ဟာ..
ဒီကသာမြို့ကလေးပါတဲ့....သိပ်ကို ကြည်နူးလွမ်းဆွတ်ဖွယ်ကောင်းသလို..
သူ သဘောကျတဲ့ စာရေးဆရာကြီး နေသွားတဲ့ နေအိမ်ဟာလဲ သိပ်ကို လက်ရာမြောက်လွန်းရဲ့....လွမ်းမောဖွယ် အငွေ့အသက်တွေ ရယ်...
ချစ်ရသူရဲ့ လက်ကိုဆွဲကာ လည်ပတ်ရတဲ့ ခံစားချက်ရယ်..ပျော်ရွှင်ဖွယ်အတိနဲ့ပါပဲ.....
" မာန် "
ရွှေအိမ်စိုးရဲ့ အသံကြားမှ ငေးမောနေမိသည့်ကြားက...
သူမဆီ အာရုံရောက်လာသည်..." အဲ့လောက်တောင်ပဲ သဘောကျရသလား "
'' အင်း... ကိုလိုနီခေတ် က အတိတ်တွေဆီရောက်သွားသလိုပဲ "
ဗိုလ်ချူပ်ကြေးရုပ်နားက..
တချိန်က စာရေးဆရာကြီး George Orwell နေထိုင်ခဲ့သည်ဆိုသော အိမ်ကို..
လာရောက် လည်ပတ်နေတာဖြစ်ပြီး...
ဘာမှ ကြည့်စရာ ေထွထွေထူးထူးမရှိသော်လည်း...နေထိုင်ခဲ့ဖူးသည့် ပုဂ္ဂိုလ်အကြောင်းရယ်...
သူ့ရဲ့ လက်ရာမြောက် စာအုပ်တွေရယ်နဲ့..
ဒီအိမ်ကြီးကို ဆက်စပ်တွေးသည့်အခါ..သိပ်ကို သဘောကျဖွယ်ကောင်းသည်မဟုတ်လား...
" တကယ်ဆို ဒီမြို့လေးဟာ သိပ်ကို ဖွံဖြိုးတိုးတက်ဖို့ကောင်းတယ် ကမ္ဘာလှည့်ခရီးသွားတွေ သဘောတွေ့မှာ အသေချာပဲ "
'' ခရီးသွားတွေကို ဆွဲဆောင်ဖို့.. တကယ်လုပ်သင့်တယ် ရွှေအိမ် .. ပြည်တွင်းမှာတောင် ကသာ ဆို လူတိုင်းသိပေမဲ့ အခုလို လည်ပတ်ဖွယ်ကောင်းပြီး လှပတဲ့ မြို့လေးမှန်း သိပ်မသိကြဘူး "
YOU ARE READING
ရွှေအိမ်စိုး(Complete)
Horror၁၉၄၀ ဝန်းကျင်လောက်က ထူးဆန်းစွာသေဆုံးခဲ့တဲ့ အရေးပိုင်မင်းရဲ့သမီးရွှေအိမ်စိုး...