IV.

4 2 0
                                    

2020.2.19.
A nyomok felé mentek. A pincéig sétáltak, mire szinte minden vér volt. A fiú megtorpant, majd a befogta a száját.
-Minden oké, Cameron?-kérdezte Ashley. A srác becsukta a szemét és az ajtónak dőlt.
-Cameron!-suttogta a lány, majd megölelte őt. A fiú sírni kezdett.
-Nem lesz semmi baj! Megfogják őt találni!-folytatta, majd egy kő esett le a pince ajtajából. Mindketten oda nézték, ahol egy lány volt.
-Te kis...!-szisszent fel Cameron, majd az ismeretlen lány felé rohant. Ashley a földön értetlen fejet vágott, majd Cameron után ment. A lányt a falhoz lökte, és sírva ordított neki.
-Miért?!
-Cameron!-kiáltott rá Ashley, majd ellökte őt.
-Sajnálom, bárki is vagy. Hallottál az esetről?
-Igen. Nagyon sajnálom. Amúgy láttam a férfit aki elvitte őt. Nem tudom mennyit segít, de a rendszáma:567XD. Valamit segít?-kezdte ártatlan hangon.
-Nem is tudod mennyire!-mondta Ashley, mire elő vette a telefonját és a számot kereste.
-Meg van! A tulajdonos Adam Candies. Nem messze lakik.-mondta.
-Melyik utca?-kérdezte szipogva Cameron.
-Öhm... Sajtos kenyér 40.
-Az nincs messze, veletek mehetek?-kérdezte.
-Igen! Merre kell menni?

*öt perccel később

-Itt vagyunk. Ez az a ház.-felelte a lány.
-Oké. Amúgy mi is a neved?-kérdezte Cameron.
-Camilla. Titeket?
-Cameron és Ashley.-mondta a fiú, majd egy sikítás hallatszott a ház felől.
-Tina!-kiáltott Cameron, majd szaladni kezdett. A két lány utána sietett, de nem tudták utol érni. A hang a pincéből erett, lementek és egy ismeretlen férfi kínozta a félig holt lányt.
-Te büdös állat! Hogy merészel és?!-ordította Cameron, majd neki esett. A férfi megfogott egy kést és a gyomrában szúrta, majd a vállába és újra a gyomrába. A fiú össze esett és Tina nem mozdult.
-Me-meghaltak?-kérdezte Ashley.
-Úgy látszik igen. Következő?-kérdezte a férfi, majd egy ördögi mosolyt villantott fel, mire a két lány fel sikoltott.

Mysterious disappearanceWhere stories live. Discover now