1

567 26 2
                                    

Jsem Louis Tomlinson a je mi šestnáct let. Mám velkou rodinu, která se skládá z osmi členů. Mám čtyři sestry a jednoho malého brášku. 

Můj táta mě sice opustil hned když jsem se narodil, ale mamka si našla skvělého přítele, kterého teď běru jako vlastního otce, ale svého biologického otce nebudu soudit dokud ho nepoznám. Třeba měl důvod k tomu, aby nás opustil.

Jsem gay a moje rodina to ví. Rodišům sice chvilku trvalo, než to v pohodě přijmuli, ale teď je všechno v pohodě a snaží se mě podporovat.

Mám doma i nějaké sukně, nebo vyzívavé oblečení, ale nikdo kromě mé nejstarší sestry to neví. 

Je tady ale věc, o které neví ani sestra.

Mám na instagramu účet, kam dávám celkem dost odvážné fotky. Ten účet je soukromý, takže pokud mi tam někdo začne psát nechutné zprávy, jednoduše ho zablokuju, nebo jen odstraním ze svých sledujících.

Nikdy tam ale nedávám svůj obličej, protože nechci aby mě lidi poznávali. Na veřejnosti ani moc nenosím něco, co by nějak moc ukazovalo moji postavu, protože pdole té by mě možná někdo mohl taky najít.

---

Jsem Harry Styles a je mi dvacet pět let. Jsem známý zpěvák, takže se topím v penězích a k tomu ještě vlastním velkou firmu, kde ale zaměstnávám skoro každého, kdo se alespoň trošku vyzná v potřebném, protože když už jsem zpěvák, tak na firmu moc nemám čas. Všechno mi ale teď funguje dokonale. 

Jsem gay, ale to ví jen pravý fanoušci. Nikde se s tím moc nechlubím, ale zase jestli mě někdy někdo viděl, je možné, že si o mně mysleli, že jsem gay. Asi tak působím.

Na instagramu jsem už asi před rokem, možná víc začal sledovat jeden účet, kde daná osoba vydává dost odvážné fotky. Ne jednou jsem si nad tí dělal dobře. Moc ani nevím jestli je to holka nebo kluk, ale řekl bych, že kluk. To že jsem gay neznamená to, že mě nebudou přitahovat kluci v sukni, ne? No asi neznamená, když mě to k nim tahá jako magnet.

Ten kluk tam ale nikdy nedává svůj obličej, což mě neskutečně štve. Tak moc rád bych věděl, jak vypadá ten jeho obličej. Musí být sladký. 

.

.

.

.

.

Tak když už to je ten rok, tak vám vydám i nový příběh. :)

Instagram - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat