harrystyles: Jsi tu?
LoTo28: Promiň, kamarád mi vzal telefon a potom se na tebe začal vyptávat, tak jsem ti moc neměl čas odepisovat :D
harrytsyles: Má ten tvůj kamarád instagram?
LoTo28: Má, jmenuje se tam niallerh, ale nečekej od něj žádné fotky jako mám na profilu já, on o tomhle účtu ani neví, takže mu to prosím neříkej. Věřím ti ale natolik, že si myslím, že mu to neřekneš
Harryho pohled
Hned jsem si toho Nialla našel a začal jsem ho sledovat. Jak mu mám ale napsat, když ani nevím, jak se ten kluk se kterým si píšu jmenuje a nemám mu íkat o tom instagramu.
harrystyles: Když už si takhle nějakou dobu píšeme, neřekneš mi, jak se jmenuješ?
Doufal jsem, že tohle není nějak moc nevhodné, nebo tak.
LoTo28: Mohl bych t to říct, když já o tobě vím skoro i to kde teď jsi. Jmenuji se Louis, Louis Tomlinson.
harrystyles: Moc krásné jméno :)
Hned jsem šel napsat tomu Niallerovi, nebo jak že se jmenuje.
harrystyles: Ahoj, ty jsi Louiho kamarád?
niallerh: Ahoj o.o Ano, jsem, proč?
niallerh: chceš nějaké informace o Louim? :D
harrystyles: No, i kdybych chtěl, tak mi přijde trošku blbé ti psát jen od toho, abys mi ty napsal věci o něm, co on by mi napsal, kdyby chtěl, abych to o něm věděl, ale spíše jsem chtěl sledovat i nějaké jeho kamarády, protože proč ne. Možná mu to spíš nemusíš říkat.
niallerh: Proč? Aby nežárlil? :D
harrystyles: Neměl by na co :D Zdáš se celkem fajn :)
niallerh: Jo, to ty taky. Už tě nějakou dobu sleduji a divil jsem se, když jsem Louimu vzal telefon a on tam měl otevřený chat s tebou. Byl do toho telefonu zakoukaný tak, že si mě ani nevšímal.
harrystyles: Nevím, jestli za to mám být rád, nebo nerad :D
niallerh: No, jestli ho máš opravdu rád, tak rád, ale pokud tě otravuje, tak bys rád být něměl
harrystyles: To ani náhodou! Doufám že si nemyslí, že je otravný a jestůi jo, tak pokud to někdy řekne, řekni mu že je skvělý a jsem moc rád, když mi napíše
niallerh: Nikdy to něříkal, ale vyřídím mu to, bude se culit jak nějaká 13ka heh
harrystyles: No nic, za chvilku mám koncert, tak budu muset jít, Kdybys někdy chtěl nějaké lístky, klidně mi napiš. I když si jen píšeme, tak bych ti je zajistil zdarma. Přišlo by mi blbé, aby sis za to platil.
niallerh: Dobře, děkuji ti, ještě to promyslím. Ať se ti koncert vydaří!
Louiho pohled
harrystyles: Jdu teď zkoušet, za nedlouho mi začíná koncert, tak abych se ještě stihl připravit. Užij si zbytek dne :)
LoTo28: Užij si koncert, ať to jde dobře! :)
ČTEŠ
Instagram - Larry Stylinson CZ
FanficHarry Styles je slavný zpěvák a už celkem dlouho má na instagramu vyhlídnutého kluka, který tam dává dost odvážné fotky.