18

317 15 0
                                    

„Jak ti to chutná?" zeptal jsem se Harryho.

„Je to moc dobrý, nečekal jsem to až takhle dobrý," řekl a dál jedl.

Nesnědl jsem toho moc, ale něco ano.

Harry to do sebe naládoval celé. Nechápu jak.

„Koukám, že ti to si hodně chutnalo, viď," řekl jsem a trošku se zasmál.

„Jop, bylo to vážně výborný," pochválil to ještě jednou.

Zítra máme vlastně volno, že? Co kdybych něco risknul?

„Umm, zítra máme ve škole volno, nechtěl bys tady přespat?" zeptal jsem se trošku nervozně.

„Nebylo by lepší, kdybys spal u mě na hotelu? Nic proti, snad to chápeš," měl pravdu.

„Máš pravdu, asi to bude lepší, protože tady mám rodiče a hlavně sestry," zasmál jsem se trošku.

„jestli to tobě nevadí a tvoje sestry ba mě chtěly vidět, tak je klidně rád potkám, jsou to prostě moji fanoušci a ty já potkávám rád," řekl Harry.

„Vážně? Takže ti nebude vadit, když je sem teď pozvu?" zeptal jsem se ještě pro jistotu.

„Ne, jasně že mi to nebude vadit. Jen ať sem jdou," řekl s úsměvem, který jsem mu oplatil.

„Dobře, zajdu pro ně, hned jsem tady i s nimi," řekl a jsem a zvedl se z postele, míříc do pokoje každé z nich.

Nejprve jsem se stavil u Fizz, kde byla zrovna i Lottie. Dál jsem šel k dvojčatům a ty mají společný pokoj.

Lott a Fizz jsem řekl jen to, ať jdou za mnou a že to bude stát za to a když u u mě byly všechny, řekl jsem jim, že pro ně mám překvapení. 

Všichni šli natěšeně za mnou a to ještě ani nevěděli co je čeká.

Vešel jsem dovnitř a dveře nechal dokořán. Všechny holky se zastavili a sledovaly Harryho se zatajeným dechem.

„H-Harry?" řekla Lottie jako první.

„Ahojte," zasmál se Harry a už k němu všechny běžely.

Musel jsem se jenom zasmát. Všechny se s ním objímaly a potom si s ním začaly povídat. Využil jsem situace a šel jsem se zeptat rodičů, jestli můžu s Harrym přespat na hotelu.

Sešel jsem schody do obýváku, kde obá seděli.

„Mami, tati? Mohl bych dneska spát s Harrym na hotelu?" zeptal jsem se co nejopatrněji.

„Kdo je to Harry? Jak ho znáš? nemyslíš, že jsi ještě moc mladej an to, aby sis někde s někým vyspával?" začal hned táta, ale mamka ho přerušila.

„Myslíš Harryho Stylese? Jak se s ním znáš? Myslím ale, že bych ti to mohla dovolit. Jestli dobře chápu, tak je teď nahoře s holkama, žejo?" jen jsem kývl na souhlas.

„Tak s ním potom přijď sem a ještě si ho tady prohlédneme, ale nejspíše budeš moct," řekl a mamka. Já jsem se od uch k uchu usmál a s poděkováním jsem šel zase za ostatními nahoru.

„Holky, to by možná stačilo, ne?" zeptal jsem se a ony se na mě podívaly.

„Heeej, moc dlouho jsi nás tady nenechal," řekla Lottie.

„No, radši ne, tak teď je čas jít, myslím, že si s ním stihnete pokecat ještě několikrát," řekl jsem a usmál se na Harryho, který mi úsměv oplatil.

„Dobře no," vydechly poraženě a vydali se pryč z mého pokoje do svých pokojů.

„Mamka říkala, že když se jim teď přijdeš ukázat, tak mě nejspíše pustí. Asi se tě budou potřebovat prověřit," protočil jsem očima.


Instagram - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat