16

329 16 0
                                    

Nebral jsem si ani tašku, protože jsem si to jen složil do kapsy.

Dám mu to až se mnou půjde ven. 

Když tak nad tím přemýšlím, dlouho jsem si s Louim ani nepsal. Musím mu znovu zase někdy napsat.

Ještě jsme s Niallem obešli nějaké obchody a potom jsme šli domů. 

Vzal jsem si do ruky telefon a měl jsem tam pár oznámení. A taky pět zpráv od Louiho. 

LoTo28: Ahoj Harry, dlouho jsme si nenapsali:)

LoTo28: Harry?

LoTo28: Chceš si ještě psát?

LoTo28: Jsi v pořádku?

LoTo28: Ou, Niall vlastně říkal, že jdete ven. Promiň, nechtěl jsem otravovat.

harrystyles: Promiň, Lou. Nějak jsem si nekontroloval telefon. Nerušíš, ty nikdy. V pořádku a jasně, že si s tebou pořád chci psát.

LoTo28: Oh, ty jsi ještě odepsal. Hodně jsem o tom přemýšlel a chtěl bys s tebou jít ven. Už si píšeme dost dlouho, je na čase se vidět v realitě.

harrystyles: Vážně? Jseš si jistý, že mě chceš potkat?

LoTo28: Ano, chtěl bych. Chceš ty?

harrystyles: Jasně, že chci. Chci to už od prvního pohledu na tvůj instagram.

harrystyles: Řekni kdy a kde, já tam budu.

LoTo28: Tak v 17:00 u fontány? Víš, kde myslím?

harrystyles: Vím, budu tam. Už se neskutečně těším :)

LoTo28: Já taky, tak zatím :)

harrystyles: zatím :)

Sakra, tak moc se těším. Mám teď dvě hodiny na to, abych se připravil. 

Čekal jsem na tenhle moment skoro dva roky, pokud se nepletu. 

Ze skříně, kam jsem si už stihl vybalit svoje věci jsem si vyndal jen obyčejné černé džíny a obyčejnou černou košili. Ano, je to na mě dost obyčejné, ale snad tím nic nezkazím.

Tak moc bych chtěl, aby na sobě měl jednu z jeho sukní. No, i když možná bude lepší, když ji radši mít nebude..

Vlezl jsem si do sprchy a pečlivě jsem se osprchoval. Dával jsem si na tom až moc záležet. Chci být pro Louiho dokonalý, i když to se asi nepovede.

Vylezl jsem ven a pořádně se usušil. Vlasy jsem ale zatím nechal tak, na ty bude čas potom.

Sedl jsem si na pohovku a jen jsem byl na telefonu, aby mi čas rychleji utekl.

Louiho pohled

Nevěřím tomu, že jsem mu to opravdu napsal.

Tak dlouho jsem se ještě odhodlával, abych mu to vůbec napsal. Teď mám asi tak hodinu na to, abych se připravil.

Harry bude určitě dokonalý a já chci být taky dokonalý, alespoň pro něj.

Přemýšlel jsem, že si na sebe vezmu sukni, ale nakonec jsem zamítl. Ano, bude u mě Harry, který věřím, že mě ochrání, ale zase se bojím, že tam budou na každém rohu fotografové a nechci aby první fotky mě s Harrym byly ty, kde budu já v sukni. Na to není čas.

Taky se bojím, jak by Harryho fanoušci reagovali na to, kdyby zjistili, že se tady prochází s nějakým náhodným klukem v sukni. I když vím, že jeho fanoušci jsou skvělí, tak se bojím. 

Nakonec jsem se rozhodl pro normální černé džíny, jedny z volnějších a k tomu si vezmu nějakou mikinu. Nejspíše mojí zelenou adidas mikinu.


Instagram - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat