20

333 14 1
                                    

„To bude dobrý, vždyť si nemůžou být jistí a ty to taky nemusíš nikde potvrdit, nebo jestli chceš, můžeš to klidně přiznat, protože moji fanoušci by to měli pochopit a o novináře se nestarej, jsou to jen ovečky," snažil se mě uklidnit za co jsem byl nesmírně šťastný.

„Notak, nebreč a teď pro tebe něco mám," řekl a lehce se ode mě odtáhl.

Sáhl pod polštář a vyndal nějakou látku.

„Pro tebe a byl bych rád, kdyby ses mi v tom ukázal, ale samozřejmě nemusíš," řekl a dal mi to.

Rozbalil jsem to a nemohl jsem pomalu ani mluvit. Dal mi extrémně krátkou sukni, která měla ale přesnou velikost a byla neskutečně krásná.

„Děkuji moc, Harry," řekl jsem a padl mu kolem krku.

„Ukážeš se mi v ní?" zeptal se. 

Chvilku jsme zaváhal, ale nakonec jsem si řekl, že se mu v tom ukážu. 

zaběhl jsem si do koupelny, kde jsem si ji na sebe vzal. Žádné spodní prádlo od nikud nevykukovalo a tak jsem mohl jít se předvést Harrymu.

Vešel jsem tam a on mě sledoval.

Chvilku jsem tam jen stál, ale potom jsem se vydal k němu. Klekl jsem si vedle něj na postel a lehce se usmál. Bylo na něm vidět, že nemá slov a mi jen zvyšovalo ego.

„Vypadáš úžasně," pomluvil konečně.

„Jsme rád, že se ti to líbí," řekl jsem a skousnul si ret.

„Oh, jsi tak moc sexy," řekl a vydechl. Musel jsme se zachichotat.

„Můžu?" zeptal se a jeho ruce přiblížil k mému tělu.

Jen jsem mu na souhlas přikývl. 

Položil si jeho ruce na moje boky, které hladil. Já jsem se jen uculoval.

Za chvilku si mě přitáhl k němu, a protože jsem to nečekal, s vypísknutím jsem mu spadl rovnou na hrudník.

Byli jsme si obličejem neskutečně moc blízko a stačil by jen centimetr a my bychom se dotýkali rty. Překvapivě, Harry nebyl ten co vzdálenost přerušil, ale byl jsem to já. Přitiskl jsem svoje rty na ty jeho.

Začal jsem s nimi pohybovat a snažil jsem se co nejvíce to šlo. Vlastně jsem ani moc nevěděl co dělám.

Harry spolupracoval, tedy spíše mě vedl.

Pomalu mi zajel rukama pod tričko, které jsem měl k sukni. Netrvalo to dlouho a tričko mi sundal. Já jsem se nechal.

„Jsi dokonalý," zašeptal mi do rtů.

Ještě jsme se chvilku líbali a potom si mě Harry přetočil pod něj. Sundal mi tak i sukni.

Protože já jsme tady před ním byl jen ve spodním prádle a on byl celý oblečený, také jsem mu začal vysvlékat tričko.

Povedlo se mi to, ale kalhoty si potom sundal sám.

„Lou, bude to tvoje poprvé? Chceš to?" zeptal se.

„Ano a ano. Prosím, udělej to," řekl jsem nedočkavě. Abych řekl pravdu, v tuhle chvíli bych Harrymu dovolil udělat se mnou cokoliv.

„Snad to nebude moc bolet. Věříš mi? Mám si brát kondom?" zeptal se opět.

„Věřím ti, nemusíš, ale prosím, urychli to malinko," řekl jsem stydlivě, na co se on jenom zasmál.

Pomalu mi sundaval i spodní prádlo a v tuhle chvilku jsem byl rád, že svítí jen lampička, protože bych se asi propadl studem. Nikde jsem před nikým nebyl celý nahý, myslím.

On sám si mezi polibky sundal spodní prádlo. Potom postupoval polibky až k mému penisu. Zalapal jsem po dechu, když si ho vzal do pusy.

Jezdil zkušeně nahoru a dolu. Rozkoší jsem byl úplně mimo sám sebe.

Po chvilce jeho rty můj penis opustily a řekl mi, ať jdu na čtyři, tak jsem tak udělal. Dal pode mě polštář a já jsem si potom normálně lehl, jen jsem díky polštáři měl lehce vystrčený zadeček.

„Jsi tak moc krásný," řekl, díky čemuž jsem určitě zčervenal.

Ucítil jsem na svém vstupu něco studeného. Lubrikant. Hned potom jsem cítil i jeden jeho prst. 

Prstem tam lubrikant lehce rozmazal a potom do mě pomalinku začal strkat prst. Nebolelo to, bylo to v pohodě. Hned co se ve mě prstem pohnul podruhé, skoro jsem vykřikl slastí, protože narazil na moji prostatu.

Postupně do mě narval tři prsty, kterými ve mě chvilku byl. Potom ale přišla část na něco mnohem většího, než jsou jeho prsty.

Pomalu do mě začal vnikat. Bolelo to jenom minimálně. Čekal jsem to horší. 

Hned co se ujistil, že jsem v pořádku, začal přirážet v pro mě vražedném tempu. 

Netrvalo to ani tak dlouhou dobu a já už jsem cítil, že budu za chvilku na vrcholu. Když jsem svého vrcholu dosáhl a mě stěny se sevřely kolem Harryho penisu, udělal se do mého vnitra. Nakonec si jen matně pamatuji, že mě omyl, protože jsem pomalu ale jistě usínal.


Instagram - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat