11

337 17 3
                                    

Harryho pohled

niallerh: Tak Louis není naštvaný ani na tebe, ani na mě, ale je naštvaný na sebe. Prý že nechtěl aby ses dozvěděl jak vypadá takto.

harrystyles: Ou. Jdeš s ním dneska nějak ven, nebo tak? Uvitíte se?

niallerh: Jasně, že jo. Jdeme spolu na tvůj koncert hah

harrystyles: Cože?

niallerh: Sakra, to jsem ti asi neměl psát

niallerh: Louisovi ani muk, už by se mnou v životě nepromluvil, i tak jsem toho už pokazil dost

niallerh: Jo, jdeme na ten tvůj koncert dnes večer, ale Louis nechtěl, abys to věděl, protože nechce, abys ho poznal

harrystyles: Ou, aha. Kdybych vás tam jen tak náhodou zahlédl, tak se budu snažit vás ignorovat, ale nevím, jestli to půjde

niallerh: Jo, to je v pohodě, nemusíš nás ignorovat, ale neměl jsem ti to vůbec říkat. 

harrystyles: Když teď tak nad tím přemýšlím, ta fotka ani není v takové valitě, abych věděl na sto procent jak vypdá, takže si myslím, že bych vás stejně nepoznal...

niallerh: To je asi pravda, no...

harrystyles: No nic, jdu se připravovat, snad ti koncert užijete :D

niallerh: Jasně, že si ho užijeme :D

Louiho pohled

Po tom co jsem dojedl jsem šel ještě odpočívat do postele, abych měl potom na večer dost energie. Moc se tam těším. 

---

Nějak jsem celý den jen ležel, ale potom asi hodinu před tím, než jsem se měl sejít s Niallem jsem vylezl, abych se šel připravovat.

Nejprve jsem to tedy ještě šel říct sestrám, které už si tam navzájem vybíraly outfity. 

Došel jsem do koupelny, kde jsem vykonal jakoby ranní rutinu a potom jsem se přesunul ke své skříni.

Co si mám jako vzít na sebe? Tak moc rád bych si ěnkdy vzal jednu ze svých sukní, ale bohužel, úplně se mi po poslední zkušenosti nechce.

Vyndal jsem tedy jedny z svých trošku užších džín a k tomu nejspíše nějakou mikinu. Asi nemá cenu se s tím nějak moc patlat. 

Do kapsy jsem hodil telefon a už jsem jen čekal, než bude celá.

Deset minut před celou jsem se ještě vydal do koupelny, kde jsem si ještě poupravil vlasy. Všechno jsem zkontorloval a už jsem konečně vyšel před barák. 

Niall už sem taky pomalu šel, ale moje sestry nikde.

Došel jsem ke dveřím a od nich zavoval, ať už konečně jdou.

„Ahoj, sestry už jsou snad na cestě," pozdravil jsem ho a hned na to holky vyběhly z baráku.

Když jsme tady tedy byli všichni, vydali jsme se na cestu. 

Když jsme tam asi po půl hoďce došli, byla tam dost velká fronta. Už ale pouštěli dovnitř a šlo to překvapivě celkem dost hodně rychle.

Vešli jsme dovnitř a všichni jsme naštěstí počítali s tím, že jsme si koupili místa na stání.

Byli jsme celkem blízko se stage, takže tam budeme mít skvělý výhled.

Stáli jsem tam v tom davu a já jsem se ještě před tím než stihla zhasnout svěla najít svoje sestry. Všechny naštěstí stály vedle mě, takže jsem mohl být v klidu.

Už nastal čas a tak všechna světla zhasla.


Instagram - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat