louistomlinson: Klidně můžeme
niallerh: Tak jo, tak v 11:00 u vás před barákem?
louistomlinson: budu tam
Telefon jsem si nechal v ruce a otevřel jsem instagram. Hned tam na mě vyskočil jeden příspěvek, kde byl vyfocený Niall s Harrym.
(fotka)
Harry Styles venku v Doncasteru s neznámým chlapcem.
Wow, trvalo to jen pár hodin a Niall už je taky slavný, vzhledem k tomu že ta fotka má něco kolem 10 000 komentářů a o něco méně liků.
Ty komentáře jsem rozklikl a začal jsem číst.
Všichni tam řešili, jestli je Niall jen jeho kamarád, jestli to je někdo z jeho příbuzných, nebo jestli to je jeho přítel.
Taky tam bylo nespočetně komentářů o tom, jestli je Harry gay, nebo ne.
Myslím, že to nikdy nikde úplně přesně neřekl.
Takových příspěvků tam bylo ještě několik, ale už jsem je nijak podrobněji nezkoumal. Asi mě to moc nezajímá, protože to bude nejspíše u každého to samé.
Byly 4 hodiny odpoledne a mně tak došlo, že my máme mít zítra školu, jestli nejsem mimo.
Jasně, žádná škola, protože se u nás ve škole něco stalo, jen už si nepamatuji co. Máme teď tedy na dobu neurčitou volno, i když nedávno skončili prázdniny.
Protože jsem i po tom co jsem chvilku spal byl unavený, tak jsem se šel jen vysprchovat a potom jsem šel hned spát.
---
Ráno jsem se probudil kolem deváté hodiny. Mám teď tedy 2 hodiny do toho, než půjdu s Niallem ven.
Byl jsem nějakou tu dobu na telefonu a potom jsem si všiml zprávy od Harryho.
harrystyles: Ahoj, dlouho jsme si nepsali :D
LoTo28: To celkem jo, no :D Jak se máš?
harrystyles: Ale jo, jde to. Asi víš, že jsem teď na nějakou dobu tady v Doncasteru, možná že už jsem ti to i psal, nejsem si jistý :D včera jsem byl s Niallem venku a celkem jsem se dneska pobavil nad spekulacema kdo Niall je :D
LoTo28: Jo, viděl jsem o tom nějaké příspěvky na instagramu :D Bylo zajímavé s pročítat ty komentáře tam
harrystyles: :DD
LoTo28: Mám otázku, ale jestli nechceš odpovídat, samozřejmě nemusíš. Všichni všude řeší, jestli jsi gay, nebo co vlastně jsi a mě zajímá to samé..
harrystyles: Nooo, sám jsem si do nedávna nebyl jistý, ale jsem nejspíše bisexuál, ale více mě přitahují muži, řekl bych...
LoTo28: A řekls to někdy veřejně?
harrystyles: Neřekl a asi to ani nějak moc nemám v plánu. Je to moje věc a ať si lidi myslí co chtějí, protože tohle nechci dávat nějak extrémně veřejně. Je sice super že je někde na internetu i to jak dlouhé je moje přirození, ale nemyslím si, že je to správné. Takové informace by na internetu být neměli a nedá se říct, že by mi to nevadilo. Nijak to neřeším, ale byl bych klidnější, kdyby na internetu nic takového o mně nebylo, i když je pozdě.
LoTo28: Je mi to celkem líto. Ty už teď vlastně nemáš skoro žádné soukromí..
harrystyles: Nějak jsem si na to už zvykl. Jde jen o ten zvyk a o to jak to vezmeš, protože já jsem si vybral být známým a tohle jsou věci co k tomu patří..
LoTo28: Líbí se mi, jak to bereš... Je vidět, že jsi vyrovnaný člověk a víš co děláš..
harrystyles: To občas nevím, ale tak zatím nějak žiju :D
LoTo28: :DD
harrystyles: No nic, jdu teď ven, dát si něco k snídani a potom se kdyžtak ozvu
LoTo28: Dobře, tak se měj a ať ti chutná :D
harrystyles: Děkuji, zatím :D
Telefon jsem položil a šel jsem se pomalu připravovat.
ČTEŠ
Instagram - Larry Stylinson CZ
FanficHarry Styles je slavný zpěvák a už celkem dlouho má na instagramu vyhlídnutého kluka, který tam dává dost odvážné fotky.