Na daný čas jsem stál před barákem. Na sebe jsem si vzal tentokrát celkem dost uplé džíny a přes to dost velkou obyčejnou černou mikinu.
Vyrazili jsme s Niallem někam na jídlo, protože jsme měli celkem hlad.
Sedli jsme si tam a čekali, než nám přinesou naše jakoby tousty s vajíčkama.
Jen jsme si s Iallem tak povídali a já jsem potkm šel pro tu objednávku, prtože tady to nenosí ke stolu.
Harryho pohled
Niall mi tady včera byl ukázat jeden skvělý podnik, který mi doporučil na snídaně.
Zamířil jsem si tedy tam, abych si vzal nějaké jídlo s sebou do hotelu a tam si to potom sním. Snad mi to vydrží tepláé, ale mělo by. Není to tak daleko.
Vešel jsme tam, mezi tím, co jsem si vyndaval peněženku.
Kouknul jsem se před sebe a viděl jsem někoho, koho jsem si byl skoro jistý, že jsem už někdy nebo někde viděl.
I když to vyzní divně, tak ty nohy jsem už někde viděl. Postavu toho člověka jsem už někdy viděl.
Jasně. Už vím čí nohy to jsou a když se otočil na stranu, měl jsem i šanci vidět půlku jeho tváře.
Vypadalo to úplně jako Louis.
Kouknul jsem se kam šel a tam seděl Niall. Je to jasný, je to Louis. Sakra, říkal jsem si, že jsem ty nohy poznal.
Myslel jsem si, že Niall je nízký, ale když jsme viděl Louiho, tak je Niall ještě obr. Jak může být Lou tak malinký?
Objednal jsme si svoje jídlo, po chvilce to bylo hotové a tak jsem se s tím vydal zase zpět na hotel.
Nebudu mu říkat, že jsem ho viděl, myslím si, že by z toho nebyl moc šťastný, tak si to radši nechám pro sebe.
Je možné, že mě Niall viděl, protože on ke mně narozdíl od Louiho seděl čelem.
Radši jsem nad tím přestal přemýšlet a ještě jsem si zašel do vany, protože potom mám jít s Niallem zase ven.
Oblékl jsem se do něčeho jiného než jsem na sobě měl ráno a šel jsem na místo, kde by měl být Niall.
Už jsem ho tam viděl, tak jsem tam hned rovnou šel.
„Čau Nialle," pozdravil jsem ho.
„Ahoj Harry, byl si dneska na snídani v tý restauraci, co jsem ti nedávno ukazoval? Byli jsme tam s Louim a myslím, že jsem tě tam viděl," řekl.
„Jop, byl jsem tam. Ví to Louis?"
„Neví, šílel by, kdyby zjistil, že si ho viděl. Nechce prý, abys úplně přesně věděl jak vypadá. Říkal, že se před tebou stydí, i když netuším proč," řekl a já jsem se trošku zasmál.
„Já vím proč, ale asi by nebyl úplně rád, kdybys to věděl," řekl jsem a už jsem věděl, že to ze mně Niall vypáčí. Louis mě zabije a už se mnou nikdy nepromluví.
„A řekneš mi proč, prosíííííím. On se nikdy nedozví, že si mi to řekl," začal prosit.
„Slibuješ, že ať je to cokoliv tak se k němu budeš chovat dál stejně a nikdy se nedozví to, že jsem ti to řekl?"
„Slibuji, že to nikdy nikomu neřeknu a budu se chovat pořád stejně," slíbil.
ČTEŠ
Instagram - Larry Stylinson CZ
FanficHarry Styles je slavný zpěvák a už celkem dlouho má na instagramu vyhlídnutého kluka, který tam dává dost odvážné fotky.