Vím o tom koncertu, začal jsem ho tak nějak sledovat, od té doby co jsem viděl, že mi okomentoval fotku. Za ten jeden den jsem si o něm stihl zjistit skoro všechno.
Rozhodl jsem se nám koupit lítky na Harryho koncert, který bude tady v Doncasteru, nedaleko našeho domu, takže bychom to pravděpodobně slyšeli i tak, ale přece jen, budeme se cítit lépe, když tam budeme.
Koupil jsem je co nejrychleji a k tomu jsem měl extrémní stěstí.
Na to, že se to bude konat už za dva dny, tak to nevymysleli moc dobře. Dnes teprve vyšli ven další lístky, protože se to přesunulo na větší místo, kam se vejde o moc víc lidí.
Jen díky tomu jsem sehnal lístek pro sebe, Lottie, Fizz, Daisy a Phoebe. Mamka bude taky ráda, že nebudeme jen doma, ale půjdeme taky nějak jinam.
Všem jsem jim to u oběda oznámil a kdyby nevěděli, jak moc nemám rád dotýkání, asi by mě obejmuli.
Prostě mám jen vybrané lidi, od kterých mi nevadí, když na mě sahaj. Bohužel, moje sestry mezi ně patří jen občas, ale raši se všem dotykům vyhýbám.
No, dneska se ale ještě musím připravit na zítřek do školy, protože jsme dneska ěli volno, tak nám na zítřek učitelé nasázeli nějaké testy.
Takže zbytek dne jsem se jen učil a potom jsem šel do vany, abych si trošku odpočinul.
Ve vaně jsem si vzal do ruky telefon a otevřel jsem instagram.
Vydal jsem zase další fotku ze včerejška . Skoro hned na to mi to Harry okomentoval srdíčkem a dal tomu like.
Za chvilku mi od něj dokonce přišla i zpráva.
harrystyles: Jak ses dneska měl? :) + krásná nová fotka
LoTo28: Dnes jsem se skoro celý den jen učil, takže jsem se moc dobře neměl, ale teď už odpočívám ve vaně, tak je to v pohodě a děkuji moc :) Jak ses měl ty?
harrystyles: Od rána jsem byl zkoušet a potom jsem byl ještě řešit jeden svůj koncert, který se přesunoval a potom jsem se šel na chviličku prospat, zase jsem zkoušel a teď už ležím vysprchovaný v posteli, abych se pořádně vyspal na zítřejší koncer. Tyjo, jsem se celkem rozepsal :D
LoTo28: Tak ať se ti koncerty vydaří a ať si je co nejvíce užiješ :)
harrystyles: Děkuji, nekdy bys na nějaký mohl přijít :D Ne, vážně. Kdybys chtěl, stačí mi napsat a já bych ti zařídil vsupenku či vstupenky zadarmo, protože když si píšeme, tak by to bylo jako by si moji kamarádi platili za to, že přijdou ke mně
Tak moc rád bych mu napsal, že jsem si už koupil lístky, ale nechci. Nechci, aby věděl jak vypadá můj obličej. Jednou můj obličej stejně nejspíše uvidí, ale nehci, aby se ke mně na tom koncertě choval nějak jinak, protože bych se cítil divně a hlavně bych to ještě musel vysvětlovat ostatním sestrám.
LoTo28: To je v pohodě, ale děkuji :)
harrystyles: Odkud vůbec jsi, jestli se můžu zeptat?
LoTo28: Z Doncasteru, jestli víš kde to je, ale vzhledem k tomu, že tady budeš mít koncert, tak to nejspíše víš :D
harrytsyles: Seš tak věrnej fanoušek, že i víš kde mám koncerty, jo? :D
LoTo28: Noooo, asi se to tak dá říct :D
harrystyles: Když si nechtěl na koncert, tak předpokládám, že se ti se mnou ven, mezi tím co budu v Doncasteru asi jít taky nechce, viď?
ČTEŠ
Instagram - Larry Stylinson CZ
Fiksi PenggemarHarry Styles je slavný zpěvák a už celkem dlouho má na instagramu vyhlídnutého kluka, který tam dává dost odvážné fotky.