4

409 24 1
                                    

„Děláš si srandu?" řekla zaraženě.

„Nedělám, koukni se," řekl jsem a ona vzala do ruky její telefon.

„Cože? Četl sis vůbec to, co ti tam napsal?" vykulila oči.

„Ne, to jsem ještě nestihl," řekl jsem a zase jsem to na telefonu, který jsem vypnul našel. 

harrystyles: nevěřím, že má někdo tak krásné tělo

„Lou, tohle je úžasný," zasnila se Fizz.

„No to teda," vypískl jsem.

Odhopsal jsem zas zpět do svého pokoje a odhodlal jsem se mu napsat.

Sice pochybuji, že mi odpoví, ale tak za pokus nic nedám.

LoTo28: Děkuji ti moc za to, že mě sleduješ, znamená to pro mě moc. Také děkuji za komentář u nové fotky.

Není to takové divné? No, jestli jo, tak stejně budu jen další člověk, co mu píše něco takového. 

Prostě jsem to odeslal a ještě jsem rovnou vydal jednu fotku.

Šel jsem dolů, udělal si vajíčka k večeři, snědl jsem si to v pokoji, talíř jsem hned odnesl, ještě zbývala večerní rutina a šel jsem pomalu spát. 

---

Ráno jsem se probudil a jen co jsem kouknul na telefon, byla tam zpráva z instagramu. 

Otevřel jsem ho a zase jsem nemohl uvěřit.

Byla to zpráva od Harryho? Kolikrát mě ten muž ještě překvapí?

harrystyles: To není vůbec za co. Máš úžasné tělo. Sleduji tě už nějakou dobu a obdivuji tě. Jsi krásný/á. Zda se můžu zeptat, jsi holka, nebo kluk? Řekl bych, že spíše kluk, ale radši se ujišťuji.

LoTo28: Jsem kluk, je samozřejmost, že se můžeš zeptat. Vážně, moc si toho vážím.

harrystyles: Ber mě jen jako jednoho z těch, co tě sledují. Nejsem ničím speciální :)

LoTo28: Není to tak lehké, máš miliony a začal si sledovat zrovna mě. 

harrystyles: Ty máš tisíce a poděkoval jsi zprávou zrovna mě, pokud to tedy není na denním pořádku, že lidem děkuješ zprávou, ale vzheledm k tomu kolik máš komentářů bys nikdy nedělal nic jiného a ani tak by si si to asi nestíhal :D

LoTo: To jo, ale já jsem jen nějaký no name kterého všichni sledují pravděpodobně jen kvůli tělu a tomu co vydávám, ale ty máš světoznámé jméno, všichni znají tvůj obličej a vždy když uslyší tvou písničku někde v rádiu, tak si tě vybaví. Kdy si lidi vybaví mě? Nikdy, protože k tomu nějak nemají příležitost.

harrytstyles: No, možná si tě někdy vybaví, co ty víš :D

LoTo28: Možná tak si na mě vzpomenou, když vidí můj příspěvek, ale jinak asi ne

harrystyles: No, nikdy nevíš. Proč vlastně nevydáváš nikdy fotky se s vým obličejem? Nikdo neví, jak vypadáš

LoTo28: To je to, o co jde. Nechci, aby mě lidi někdy náhodou na ulici viděli a šli by za mnou s tím, že jsem ten co se vystavuje na internetu.

harrystyles: Takže prostě chceš, aby tenhle účet byl jen o tvém těle a nechceš, aby tě lidi znali jak vlastně vypadáš? Myslíš, že tě podle těla lidi nepoznají?

LoTo28: Řekl bych, že nepoznají, protože ven nenosím sukně, šaty a prostě to oblečení, co mám normálně na fotkách. Nosím oblečení jako každý druhý kluk.

harrystyles: A není to škoda? Když ti to v tom tak sluší, tak proč s tím nechodíš i ven?

LoTo28: Lidem se to asi moc nelíbí. Jednou jsem to zkusil a od té doby si to už nikdy nevezmu. Jen jsem si vysloužil několik oplzlých chlapů kolem sebe a nevnávistné či znechucené pohledy od lidí. 

harrystyles: Lidi neví, co je hezké. Určitě ti to moc slušelo.

LoTo28: Líbilo se mi to, ale lidem prostě asi ne. Nějak jsem to ale překousnul.

harrystyles: To je dobře, jsi šikovný. Musím teď jít zkoušet, zítra budu mít koncert, tak se měj :)

LoTo28: Děkuji ještě jednou za všechno a ať se daří :)

Instagram - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat