Fatih'in kafası karışmıştı.Bu serüvene atılmalı mıydı yoksa unutmalı mıydı?Hiç bilmiyordu.Merak içini kemirirken bi yandan da bunu yapmaması gerektiğini söylüyordu.O gece yatağa uzandı ve bunu düşündü,düşündü.Uyuyakalmıştı.
Sabah uyandığında saat 8:00'dı.Hemen kalkıp üstünü giyindi.Kahvaltısını yaptı,hemen aceleyle Mehmet Amca'nın dükkanına gitti.
-Günyadın Mehmet Amca.
-Günaydın.Belli ki dünki olayı düşünmekten uyuyamamışsın.
-Evet.Ben bu yola girmek istiyorum.Bana yardımcı olur musun?
-Olurum tabii.O zaman Ayasofya'ya gidelim.
-Tamam.
Ayasofya'ya gittiler.İçerisi çok güzeldi ama nereye bakacaklarını bilemiyorlardı.Her yere baktılar ama bir şey bulamadılar.Sahaf Mehmet kara kara düşündü.
-Ayasofya değilse neresi ola ki?
-Belki de Topkapı'dan bahsediyordur.
-Hay yaşa!Hadi o zaman oraya gidelim.
Saraya gittiler.İçeri girdiklerinde pek bir şey bulamadılar.Ama gözlerine parlak bir şey ilişti.Duvar motiflerinin arasından bir şey parlıyordu.Fatih görevlileri oyalarken Mehmet Amca duvardaki kağıdı aldı ve oradan uzaklaştılar.Sahafa gidene kadar kağıdı açmadılar.Sahafa girdiler ve kapıyı kilitlediler.Hemen odaya geçtiler.Kağıtta bu sefer günümüz Türkçesiyle bir şeyler yazıyordu.
"Bu not eline geçtiyse özel birisin.Şimdi sana tarif ettiğim yere gelmeni istiyorum.
(Adres)
-N'apcaz şimdi?
-Vakit çok geç oldu.Yarın gel,adrese gidelim bakalım neymiş,ne değilmiş.
-Tamam.İyi akşamlar!
-Sana da!
Fatih gene uyuyamamış,uyuya kalmıştı.
Sabah hemen Sahaf Mehmet'in yanına vardı.
-Hadi gidelim.
Adrese gittiler.İki katlı bir evdi.Zili çaldılar.Kapıyı orta yaşlı bir adam açtı.(multimedya)
-Buyurun.
-Merhaba,biz sizi parşömen için rahatsız ettik.
-Parşomen mi?
(kağıtları gösterirler)
-İçeri gelin.
İçeri girerler.Fazla büyük bir ev değildi ama ihtişamlıydı.
-Beni takip edin.
Merdivenlerden aşağı indiler.Mahzen gibi bir yerdi.Şifreyle kapıyı açtı.İçerisi labaratuvardı.Tam gireceklerken Mehmet Amca'ya bir telefon geldi ve mecburen gitmek zorunda kaldı.Adam Mehmet Amca'yı uğurlarken Fatih labaratuvarda yalnışlıkla bir şeylere dokundu.Olanlar ondan sonra oldu.Adam aşağıya indi ama Fatih'i bulamadı.Çünkü Fatih geçmişe gitmişti.Fetih'e gitmişti.1452'ye gitmişti.1452'ye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarihe Kazınan Aşk
Teen FictionBir adam... Yıllarca tarih peşinden koşan bir adam. Bir gün bir yanlışlığa kurban gider. Ama bu onun için iyi olacaktır.Yıllardır karşısına çıkmayan şeyi "aşk"ı bulacaktır. Macera dolu serüvenler eşliğinde heyecanlanacak ,sıcak bir aşk hikayesiyle ı...