Dünya Evi

78 4 0
                                    

Hazırlıklar yapıldı.Ama sandığınız gibi değil.O zaman bizim zamanımızdaki gibi göbek atmalı değil düğünler.Evin önünde sofralar kuruldu.Konuklar çağırıldı.Yemek verildi önce.Akşama kadar yemek verildi.Bu sırada İstanbul hazırlanıyordu.Kız arkadaşları giyinmesine yardım ediyordu.Çok heyecanlıydı.Kalbi güm güm atıyordu.Ama bu heyecan ona zevk veriyordu.Sevdiği adamla evleniyordu sonunda.En yakın arkadaşı onun heyecanını fark etmişti.

-Kız?!

-Ne?

-Bu çocuğu daha önceden tanımışlığın mı var yoksa?

Başını öne eğdi.

-Var.

-Aşıksın besbelli.

-Aşığım.

-Bana niye haber etmedin?

-Ne bileyim.

-Neyse sıkmayacağım seni.

İstanbul'un babası geldi.

-Hadi kızım,gidiyoruz.

İstanbul babasının elini öptü.Sonra ata bindi.Davul zurnayla beraber gidiyorlardı.

Davul sesini duyunca evdekiler dışarı çıktılar.Fatih de çıktı heyecanla.İstanbul'u gördüğünde düşünceleri ve kalbi paraleldi.Çok değişik bi'hal almıştı vücudu.Tarif edilemez.İstanbul attan indi.Aynı filmlerdeki gibi ağır çekim olmuştu.Tam o anda Abdullah Dede onu dürttü.

-Evlat,kendine gel hele!

-Kusura bakma Dede.

Akşam olmuştu.İstanbul geldi.Önüne eğdi kafasını.Eve girdiler.İçeride Hoca bekliyordu.Hocanın önüne oturdular.Etraflarında aileden kişiler vardı.Nikah başladı.

-Sen Rıza kızı İstanbul;Fatih'i kocalığa kabul ettin mi?

-Ettim.

-Ettin mi?

-Ettim.

-Ettin mi?

-Ettim.

-Sen Ali oğlu Fatih;İstanbul'u karılığa kabul ettin mi?

-Ettim.

-Ettin mi?

-Ettim.

-Ettin mi?

-Ettim.

-Allah'ım,sen bu çocukların arasını açma.Nesillerini devam ettir.Güzellik ve iyilik içinde bir ömür geçirmelerini nasip et.Amin.

(herkes)-Amin.

Herkes çıktı.Evde kimse kalmadı.İkisinde de biraz utangaçlık baş gösterdi.Fatih İstanbul'u ayağa kaldırdı.İstanbul başını öne eğmişti.Duvağını kaldırdı.Ona hayranlıkla baktı.Eliyle çenesini yukarı kaldırdı.Göz göze geldiler.Fatih İstanbul'un alnını yavaşça öptü.Bir süre dudaklarını çekmedi.Sonra yavaşça dudaklarını çekip gülümsedi hafifçe.İstanbul da gülümsedi.Sessizliği Fatih bozdu.

-Ne bugün ne de yarın sensiz günüm geçmesin!

İstanbul'un yüzünü okşadı nazikçe.Fatih yavaş yavaş yaklaştı İstanbul'a.Yavaşça İstanbul'un dudağını öptü.İstanbul heyecanlandı.Bir kere daha öptü.Bu sefer İstanbul da karşılık verdi.(multi)

...........


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tarihe Kazınan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin