Seznámení

658 28 6
                                    

Ahoj sem Beka. Je mi 14 let a chodím na základnu. Bože jak já nesnáším tuhle školu.Už abych z ní byla venku. Jediný co je na téhle škole pozitivní je má nej kámoška Alex. Sme jak ségra a jedna bez druhe nedáme ránu(doufám že mě všichni chápete :D). Mám ji strašně ráda sice se známe pár let, ale nepočítá se čas, ale vzpomínky. A těch mi máme požehnaně. My sme takový rebelky. Ale jenom ve škole. Doma před rodičema se chováme vzorně.
Asi bych vám měla říct něčo o sobě a Alex. Takže já mám hnědý dlouhý vlasy a hnědý oči. Řekla bych že sem akorát vysoká. Ale na můj vkus až moc tlustá. Ale tohle nesmím říkat před Jen. Ona nesnáší když o sobě říkám že sem tlustá. A já zase nesnáším když ona říká že je tlustá. Alex má hnědý vlasy s blond melírem. Já sem jí říkala ať si nechá udělat modrej nebo fialovej,ale ona né. Ona chce blond tak bude mít blond. V tomhle je stejná jako já, když něco řekla tak to platí a když něco chce tak to dostane. No né vždycky, ale většinou jo. Ale poslední dobou je strašná není s ní k vydržení. Zabouchla se do nějakýho kluka a teď nemluví o ničem jiným. Už mě s tím začíná štvát až do jednoho osudného dne. Kdy se vše zhoršilo/zlepšilo k horší/lepšímu.

Omlouvám se za chyby. Ráda bych věděla váš názor na tuhle story. Takže pište do komentů a jestli se vám to líbí tak nezapomeňte dát Vote. Lenin69 :*

Womanizer!Kde žijí příběhy. Začni objevovat