Vypadáš sexy!!

141 12 4
                                    

Crrr...konečně pátek. Tenhle týden utekl jako voda. Už se na Michaela těším. Dneska musím vstávat dřív, abych se stihla namalovat.
Protáhnu se a vstanu z postele. Hned jdu do koupelny. Vlezu do sprchy namydlím se, potom ze sebe spláchnu všechnu pěnu a vylezu ven. Stoupnu si před zrcadlo a vyčistím si pleť. Celá se utřu a obléknu si spodní prádlo. Jdu zpátky do pokoje. Otevřu svou velkou skříň a dívám se co bych oblíkla...
Po půl hodině koukání na moje oblečení jsem to vzdala a napsala Alex.

Já: nemám nic na sebe:/ v čem pojedeš ty??
Alex: Legíny a tričko s pořádným výstřihem;)
Já: a co si mám vzít já?? :O
Alex: vem si taky legíny a za půl hodiny přijď k nám a já ti něco půjčím:)
Já: dobře:) tak za půl hodiny:)
Alex: Okay:)

Mobil jsem položila na stůl a šla se namalovat. Stoupla jsem si před zrcadlo a začala na sebe všechno patlat. Nejdřív sem si dala make-up a pořádně ho rozetřela. Pak jsem si vzala řasenku a začala si s ní česat řasy. Když jsem měla obě oči vzala jsem si tužku a udělala si linky. Potom jsem zapojila žehličku do elektřiny a čekala až se nahřeje. Mezi tím jsem si rozčesala a rozdělila na dvě půlky. Pak jsem si vzala už nahřátou žehličku a začala si žehlit vlasy...
Když jsem byla se s vím vzhledem spokojená šla jsem do pokoje. Oblíkla si černé uplé legíny a nějaké tričko. Stejně si budu půjčovat tričko od Alex. Do kabelky jsem si naházela pár věci a šla se obouvat. Ještě jsem napsala Alex.

Já: vycházím:)
Alex: dobře:) otevři si jako vždycky:)
Já: Okay:)

Zamkla jsem dům, protože nikdo není doma. Zapla si písničky do sluchátek a šla k Alex...
Došla jsem k jejímu baráku otevřela si branku. A šla ke dveřím. Zazvonila jsem a čekala. Alex vyšla na svůj balkón a hodila mi klíče. To je strašný. Ona je tak líná že mi nemůže jít otevřít ani ty blbý dveře. Vzala jsem klíče ze země. Protože jsem je samozřejmě nechytla. Odemkla jsem si dveře a šla rovnou do ledničky. Mám strašnej hlad. Nestihla jsem se nasnídat. Otevřela jsem bílé dveře ledničky a začala zkoumat její obsah. Vzala jsem si kousek šunky. V tom přišla Alex.
"Kde jinde bych tě mohla najít." Kroutila hlavou a u toho se smála.
"Nestihla jsem se nasnídat" řekla jsem a vzala si další plátek šunky.
"Ježíš nejes to samotný...udělám párky. Chceš?" Řekla a šla pro hrnec.
"Jo" podala jsem jí párky z ledničky. A pak si vzala ještě jeden plátek šunky. Alex napustila do hrnce vodu a dala ho na plotnu. Hodila párky do vody a nastavila 10 minut.
"Jdeme nahoru. Vyberem ti nějaký sexy tričko." Řekla a už šla ke schodům. Šla jsem hned za ní. Přišli jsme k ní do pokoje a tam to vypadalo jako po výbuchu.
"Ty tady máš bordel" řekla jsem a začala se smát. Ale na mě hodila vražednej pohled ale nic na to neřekla. Otevřela její skříň a začala se v ní přehrabovat. Po chvilce vytáhla bílí vasilo se žlutým nápisem a s výstřihem až ke kolenům.
"To nemyslíš vážně! Tohle si na sebe nemůžu vzít" řekla jsem a začala se smát.
"Ale můžeš a vezmeš" řekla přísným hlasem. Já jenom zakroutila hlavou na nesouhlas.
"Aspoň si to zkus" řekla a hodila ho po mě.
"Tak jo" vyslíkla jsem si tričko co jsem měla na sobě a oblékla jsem si místo toho vasilo. Podívala jsem se do zrcadla a nevypadalo to tak strašně.
"No vidíš..sluší ti. Vypadáš sexy." řekla ale a dál se malovala.
"Dobře tak já si ho vezmu" svoje tričko jsem hodila do její skříně a pak ji zavřela. Alex už byla namalovaná tak si vzala pár věcí a šli jsme dolů. Došli jsme do kuchyně a zrovna pípala časomíra. Alex vytáhla párky a vodu z hrnce vylila. Na talířek k párkům dala kečup a hořčici.
Talířek položila na stůl u kterého jsem seděla. Podala rohlíky a taky si sedla. Začali jsme jíst.
"Měli by jsme si pohnout za 10 minut nám jede bus" řekla Alex a kousla do rohlíku.
"Však stíháme. Neboj" řekla jsem a snědla poslední kousek párku.
"Ty už to máš snězený?"
"Jo. Byli dobrý" řekla jsem a šla si pro pití.
"Tak jo. Můžeme jít?"
"Jasně" sklinku jsem dala do myčky a šla se obouvat. Alex po chvilce přišla a taky se obula. Vyšli jsme před barák. Alex zamkla a šli jsme.
"Ještě že máš zastávku tak blízko" Alex se jenom usmála a šli jsme dál. Přišli jsme na zastávku a čekali na autobus. Alex za celou dobu nepromluvila. Divný. Pak se jí zeptám co jí je. Za chvilku přijel autobus a my nastoupili. Sedli jsme si úplně dozadu a jeli.

Další díl!! Tentokrát brzo. Doufám že se vám bude líbit.
Lenin69:*

Womanizer!Kde žijí příběhy. Začni objevovat