S Joshem došli dva kluci. Ten jeden byl myslím Ryan, ale toho druhého sem nikdy neviděla. Ale byl hodně podobnej Ryanovi. Možná to bude jeho brácha. Alex říkala že je to strašnej děvkař. A k holkám se chová jak k hadru. Ale musím uznat že je hezčí než Ryan. Pomalu šli k nám a já na Alex viděla jak se začíná klepat. Ani se ji nedivím taky bych byla naštvaná vidět kluka,kterej mi ublížil, tak jak on jí.
"Ahoj" řekl ten myslím že se jmenuje Michael a sedl si vedle Alex na lavičku. Ta se na mě podívala a radši si popotáhla z cigarety. No tak tohle bude zajímavý.
"Alex seš ráda že došel i Ryan?" Zeptal se ji a nadzvedl obočí.
"Jasně radostí skáču do stropu" řekla s falešným úsměvem. A otočila se na mě. Teď nastalo to trapné ticho. S Alex sme na sebe házeli různý pohledy. Už mě to tady přestávalo bavit, ale najednou promluvil Michael.
"Beko ty bydlíš vedle Alex?" Cože?! On mě zná jménem?! Jak to že mě zná jménem?! Beko klid to zvládneš prostě mu jenom odpověď. Když on je tak nehorázně hezkej.
"Jo bydlíme vedle sebe" řekla jsme a radši se podívala jinam, protože sem byla červená až na prdeli.
"Ryane nechceš si sednou vedle Alex?" Zeptal se úchyláckým hlasem.
" ne nechce" řekla Alex dřív než Ryan.
"Ale tak rád bych si sedl" řekl Ryan a sedl si vedle Alex. Ta si samozřejmě hned stoupla. Takže se Michael přisunul víc ke mě. A díval se na mě. Už mě to začínalo štvát.
"Seš lechtivá?" Zeptal se najednou.
"Ne" řekla jsem s kamenou tváří. A jo sem lechtivá, ale to mu neřeknu.
"Vážně" řekla a zmáčkl mi boky. Já sem samozřejmě hned vypískla. A on se začal usmívat jak debil. Nic neříkal a znovu mi zmáčkl boky. To už sem nevydržela a stoupla si.
"Kam deš?" zeptal se překvapeně.
"Já tam sedět nebudu" řekla jsem a ukázala na místo vedle něho. Něž sem se nadála seděla tak Alex. Super kam si teď sednu já?
"Alex kam si teď sednu já?" Řekla jsem a hodila po ní vražednej pohled. Na lavičce už nebylo místo. Teď si připadám že sem tady navíc.
"Sedni si na mě" řekl po chvilce Michael. Se posral?
"To víš že jo. Si na tebe sednu a tobě křupnou nohy"
"Jasně kolik vážíš 50 kilo i s postelí?"řekl a zasmál se.
"No kéžby, ale vlastně proč ne" řekla jsem a opatrně si na něho sedla. Měla jsem srdce až v krku. Nevim proč, né že bych se ho bála, ale prostě jsem z něho nervózní.
"Vždyť seš lehká" řekl a posunul si mě víc na klín. Až teď sem si všimla že na sobě má brýle.
"Máš hezký brýle. Já si je půjčím" ani sem nečekala na odpověď, sundala jsem mu je z hlavy a nasadila si je.
"Dej mi je" řekl a natáhl ruku.
"Si věříš" řekla jsem a stoupla si. Naštěstí si stoupla i Alex, tak sem si sedla na její místo.
"Neser boha" řekl a znova natáhl ruku.
"Kterýho?" Zeptala jsem se a podívala se mu do očí. Chvilku jsme se takhle dívali, ale pak sem uhla pohledem.
"Dej mi ty brýle" řekl už trochu nahlas.
"Nebo co?" Řekla jsem a nadzvedla obočí. Jak mě baví ho provokovat. Najednou stoupl z lavičky a stoupl si za mě.
"Fakt mi je nedáš?" Řekl a znělo to jako kdyby mi dával poslední možnost.
"Ne" pořád jsem si stála za svým. No sem tvrdohlavá. Najednou mě vza jednou rukou pod kolenama a druhou rukou kolem pasu (doufám že mě chápete. Prostě ju nesl jako princeznu :D). No to si že mě dělá srandu.
"Okamžitě mě pusť"řekla jsem a bouchla ho do břicha.
"Daš mi ty brýle?" Zeptal se.
"Nasrat" řekla jsem a poslala mu vzdušnou pusu.
"Jak myslíš" řekl a rozešel se k plotu za kterým je malej rybník. Kterej debil tady ten rybník udělal?
"To neudělaš" řekla jsem a pevněji se ho chytla.
"To si jenom myslíš" řekl a už se chystal mě tam hodit.
"Michaeli ser na to, když ju tam hodíš tak budeš mít po brýlích" řekl Ryan. První rozumná věc co z něho vypadla.
"To je pravda" řekl Michael a položil mě zpátky na lavičku. Uf už sem si vážně myslela že mě tam hodí.
"Děkuju" řekla jsem s falešným úsměvem. Bože to je debil. To by si mohl zkusit mě tam hodit a letěl by se mnou.
"Teď mi dej ty brýle" řekl a natáhl ke mě ruku.
"No jo"řekla jsem a podala mu je. Konečně mi dal pokoj. Ale musím uznat že je hezkej. Po chvilce jsem si stoupla protože mě Michael zase lechtal. Když sem si stoupla vedle Ale, tak se kluci poskládali tak že tam bylo jenom jedno místo a to zabrala Alex. Bože už zase. No počkej to si s tebou ještě vyřídím. Michael si poklepal na nohy jako signál abych si na něho sedla. To si věříš hochu. Radši jsem nad tím prokroutila očima a odvrátila pohled.
"Beko nechceš si sednout?" Zeptal se Michael sladce. Debil.
"Ne. Vypadá to snad že si chci sednout?" Řekla jsem a nadzvedl obočí. Nic neřekl jenom dal ruce jako že se vzdává. Najednou si stoupl těsně předemě. Dívali jsme si z očí do očí. Bylo to nekonečný. Už sem myslel že mu dám pusu, ale rychle jsem si to rozmyslela. Přecejenom nejsme tady sami.
"Sedni si na mě a neštvi mě" vypadlo z něho po chvilce.
"Nebo co?" Řekla jsem provokativně. Jak mě baví ho provokovat.
"To nechceš vědět" řekl tak aby to vyznělo strašidelně. No ale to se mu nepovedlo.
"Já se tě nebojím" řekla jsem a mrkla na něho. Dřív než něco udělal tak jsem si sedla na jeho misto vedle Alex. Po chvilce se k nám vrátil Michael. Vzal mě za mikinu a vytáhl na nohy. Sedl si na moje místo a mě si posadil na klín. Debil. Radši jsem nic neříkala a jen seděla.
"Beko musíme na bus"řekla po chvilce ticha Alex.
"Ok jdeme" řekla jsem a zvedla se z Michaela. S Alex sme se rozešli pomalým krokem k autobusáku. Kluci šli samozřejmě za nama. Mlčky sme přišli až na naší zastávku. Sedli sme si na lavičky a jen tak kecali o blbostech. Klukům už jel bus tak šli nastoupit, ale než odešli tak mě Michael objal. Tak tohle jsem nečekala. Čekala jsem všechno, ale tohle ne. Kluci nastoupili a než odjeli tak nám zamávali. On je naprosto dokonalej. Hned jak byl autobus z dohledu se Alex rozbrečela. Co ji zase je?
"Alex co se stalo?" Zeptala jsem se ustaraně.
"Já to nezvládnu. Já ho pořád miluju" řekla a rozbrečela se ještě víc. No tak to je super. Po chvilce nám přijel bus. Nastoupili jsme a já jsem Alex celou cestu utěšovala. Přijeli jsme na zastávku před naším domem. Ano mám zastávku hned před barákem.
Rozloučila jsem se s Alex a šla domů. Vysprchovala jsem se a lehla si do postele. Najednou mi zapípal mobil. Odemkla jsem ho a ve zprávách v mesáku bylo Michael píše...Konečně se to trochu rozjelo. A bude to ještě lepší. Počkejte si. Jinak bych byla ráda za Vote, abych věděla jestli to někdo čte a jestli má vůbec smysl to psát. Lenin69
ČTEŠ
Womanizer!
RomanceMladá láska je krásná.Ale co se stane když Rebbeca pozná místního děvkaře?? Změní se kvůli ní? Zamilují se do sebe? Nebo se navzájem vytratí tomu druhému ze života? Tohle všechno a ještě víc se dozvíš ve story Womanizer!