Když sem slyšela tyhle dvě slova, zastavilo se mi srdce. On mě vážně miluje. Hned jak sem si uvědomila co řekl přilepila jsem se mu na rty. Začala jsem s nimi pohybovat a knihy se přidal. V přiše mi poletovali motýlci. Ještě nikdy jsem necítila tak krásný pocit. Po chvilce jsem se od něho odtáhla. Podívala jsem se mu do obličeje. Byl zamračený a smutný. Zvedla jsem mu hlavu svými prsty. V jeho očích bylo očekávání a naděje.
"Taky tě miluju" vyslovila jsem tyhle dvě slova, které můžou ublížit nebo dát novou šanci k pravé lásce.
Usmál se a přisál se mi na rty. Byl to hodně emotivní polibek, i procítěný. Byla jsem mimo realitu. Tak moc jsem si užívala být v jeho blízkosti, cítit jeho vůni, jeho měkké rty na mých. Je to nepopsatelný pocit. Zpátky do reality mě dostalo zaklepání na okno. Michael se odemě odtáhl a šel otevřít svému zhulenému kamarádovi. Já jsem nad ním jenom protočila očima. Nemám ráda, když někdo hulí. Vadí mi to i u Michaela. Ale co s tím mám dělat. Je to jeho volba. A já jí musím respektovat. Musím nebo chci?? Sama nevím, ale spíš se bojím aby mě neopustil kvůli tomu, že mu budu něco zakazovat. Přestala jsem nad tím radši přemýšlet a šla najít Alex.
Šla jsem rovnou do patra kde měli kluci pokoje. Bylo tam pět dveří a jelikož sem tady nikdy nebyla, tak sem nevěděla kde má pokoj Ryan. Šla jsem teda rovnou do dveří naproti schodům. Otevřela jsem je a tam našla Ryana s Alex jak se líbají?! Párkrát sem zamrkala abych věděla, že se mi to nezdá. Ale ne. Vážně tady právě teď stojím před Alex, která se líbá s Ryanem!! Když jsem si uvědomila, že se na mě oba dva dívají tak jsem radši rychle vypadla. Sešla jsem schody a šla za Michaelem. Ten seděl i se svým kamarádem na gauči. A je to tady zase. Zase si mě nebude všímat. Doufám, že Alex za chvilku přijde.O hodinu později...
Alex je pořád s Ryanem v jeho pokoji. Zajímalo by mě co tam spolu dělají. Ale radši už se tam nepůjdu podívat, kdoví v jaké pozici bych je tentokrát našla.( promiň Deni, já musela:'DD) Michael s tím vyhulencem hráli nějakou hru na počítači a já seděla sama na gauči. Tak moc jsem si přála, aby si mě teď Michael všímal. Tímhle mě naštval, já sem za ním dojela a on si mě vůbec nevšímá. A úplně nejvíc nejvíc mě dostalo to jak mu volal ten BROUČEK. V tu chvíli jsem chtěla brečet a zároveň vraždit. Nejvíc proč, ale když jsem s ním tak mám smíšené pocity. A hlavně se každou minutu bojím, že se něco posere....Z přemýšlení mě vytrhly kroky na schodech. Podívala jsem se tím směrem a viděla jsem jak jde Alex s Ryanem ruku v ruce ke mě. Zářivě jsem se na Alex usmála. Tak moc jí to přeju. Už dlouho ho chtěla, a konečně se jí to možná povede. Moooc jim to spolu sluší. Stoupla jsem a vzala krabičku cigaret a šla ke dveřím na zahradu. Otočila jsem se na Alex, že se jí zeptám jestli jde se mnou, ale ona už stála skoro za mnou. Jenom jsem se na ni usmála a vyšla na zahradu. Venku bylo teplo a svítilo sluníčko. Ideální počasí na koupání. Vytáhla jsem z krabičky dvě cigarety, jednu pro mě a druhou pro Alex. Svou jsem si zapálila a druhou podala Alex, ta si jí taky hned zapálila. Chvíli jsem nic neříkala a čekala jestli mi Alex řekne co s Ryanem dělala tak dlouho u něho v pokoji. Ale pořád mlčela.
"Tak co?!" už jsem to nevydržela vybouchla zvědavostí.
"Nic moc" řekla a potáhla si z cigarety.
"Nic moc? To je všechno co řekneš??" vyjeveně jsem na ní civěla.
"Líbali jsme se..." řekla jednoduše. Ale já vím, že to není všechno. Určitě mezi něma bylo něco víc.
"To není všechno že?" potáhla jsem si z cigarety a pomalu vydechovala kouř.
"Ne není.." řekla sklesle?!
"A proč seš tak smutná?? Vždyť ho miluješ tak dlouho. A konečně ses dočkala" řekla jsem nechápavě. Protože jsem z toho byla celkem mimo. Ona ho ta dlouho miluje, udělala by pro něho cokoliv. A teď?? Je smutná z toho, že se líbali??
"Alex co se stalo??" řekla jsem opatrně. Nechtěla jsem jí vyslýchat, ale jsme kámošky měli by jsme si říkat všechno.
"Já...já jsem.."
To chce potlesk!! Po STRAŠNĚ dlouhé době nový díl. Je o ničem, ale chtěla bych aby pro vás další díly byli zábavnější a zajímavější. Taky se chci omluvit, že nebyl nový díl dřív, ale nebyl čas pak byli vánoce...no znáte to. Každopádně teď budou díly vycházet pravidelně každou sobotu nebo neděli. Ještě přesně nevím. A doufám, že to budu všechno stíhat. Snad jo.
Všem děkuju za to, že to vůbec čtete. Lenin69:*
ČTEŠ
Womanizer!
RomanceMladá láska je krásná.Ale co se stane když Rebbeca pozná místního děvkaře?? Změní se kvůli ní? Zamilují se do sebe? Nebo se navzájem vytratí tomu druhému ze života? Tohle všechno a ještě víc se dozvíš ve story Womanizer!