Vyspala?!

80 8 2
                                    

Ahoj lásky, chtěla jsem tuhle povídku pozastavit, protože díl od dílu klesá počet přečtení i vote. Ale nějaká holčina mi ovotovala celou povídku. Tak mě to povzbudilo k tomu, abych napsala další díl

Takže tenhle díl bych chtěla věnovat @Danielle_is_penguin

"Já...já jsem..on.." Alex koktala a nevěděla co říct.

"Alex uklidni se, a řekni mi co se stalo" Objala jsem ji, a pořádně stiskla.

"On se se mnou chtěl vyspat" Řekla Alex, jakoby tomu sama nevěřila.

"Co?! Ty ses s ním vyspala?!" Nevěřila jsem tomu co právě řekla. Alex, ta Alex která se s klukem nevyspí možná ani po svatbě, se vyspala s takovým debilem??

"Já nechtěla, ale v tu chvíli jsem to potřebovala. Toužila jsem po něm jako nikdy předtím" Řekla trochu skleslím hlasem

"Lituješ toho??"

"Já nevím. Spíš se bojím co bude teď. Dostal co chtěl tak mě odkopne jako všechny přede mnou"

"Já nevím, co ti na to mám říct..."

Z pohledu Michaela:

Seděl jsem na gauči a čekal až se Beka s Alex vrátí. Nechápu co pořád řeší. Jsou jak slepice. Z přemýšlení mě vytrhly kroky na schodech. Ryan si nakráčel zvesela do obýváku s úsměvem na tváři.

"Co se stalo, že seš jak sluníčko??" Zeptal jsem se ho, protože sem zvědaví.

"Brácho vyplatilo se tak dlouho čekat. A stálo to za to" Řekl s úšklebkem na tváři.

"Mám to chápat tak, žes konečně zasunul??" Vstal jsem a šel k němu.

"Jo"

"Dobrý" Řekl jsem a plácnul si s ním. V tom přišli do pokoje holky. Alex vypadala vyčerpaně, ale tak kdo by nebyl po takovým výkonu. Beka si sedla na gauč a dívala se před sebe. Šel jsem za ní, ale ona se na mě ani nepodívala. Vzal jsem jí do náruče a posadil si ji na klín. Ona se ale pořád dívala jinam. Dal jsem jí teda pusu na tvář. Trochu se pousmála, ale pořád se dívala jinam. Vzal jsem její bradu mezi svoje prsty a otočil jí k sobě. Dal jsem ji něžnou pusu. To jí, ale asi nestačilo. Nalepila se na mé rty a začala s nimi pohybovat. Rád jsem se k ní přidal. Začali jsme se vášnivě líbat. Dal jsem jí ruku pod tričko, než jsem se ale dostal trochu víš tak si Ryan odkašlal. Odtáhl jsem se od Beky a hodil na Ryana vražedný pohled.

Zase z pohledu Beky:

"My už stejně musíme jít, za chvilku nám jede autobus" Řekla jsem a zvedla se z Michaela. Obě jsme se šli obout a oblíct. Kluci byli ještě chvíli v pokoji a o něčem si povídali. Ale myslím si, že všichni víme o čem. Ryan už se určitě chlubí, že mu Alex dala. Jako je to její věc, ale byla to chyba. Teď se na ní Ryan vykašle napořád. A to si ona nezaslouží...
Obě už jsme byli oblečené a čekali na kluky. Ti nám, ale oznámili že s nama nejdou. Tak sme se rozloučili a šli na autobus. Po cestě bylo ticho, nevím jestli mám s Alex mluvit o tom co se tam stalo. A nebo radši mlčet a nedělat jí to ještě horší než to je. Zvolila jsem druhou možnost. Nechám jí, aby si to sama urovnala v hlavě. Ale stejně není nad čím přemýšlet. Ryan se na ní vykašle...

"Myslíš, že to byla chyba??" Promluvila najednou Alex.

"Já nevím, ale myslím si žes měla počkat. Přecejenom je to Ryan. Vyspala ses s tím největším děvkařem, kterýho znám. A uvědom si co bude teď. Všem to řekne, udělá z tebe tu největší kurvu a odkopne tě. Už se na tebe ani nepodívá" Řekla jsem a už sem byla trochu naštvaná. Jak mohla udělat takovou blbost!!

"Máš pravdu, byla to chyba ale už to zpátky nevrátím..." Setřela si slzu, která jí seděla na tváři a mírně se na mě usmála. Úsměv jsem ji opětovala a objala ji.

Pomalu jsme došli na zastávku. Autobus nám měl jet asi za 10 minut. Byla jsem otočená zády k cestě po které sme přišli a povídala si s Alex. Ale ta najednou stuhla a civěla na cestu za mnou. Otočila jsem se a viděla jak k nám běží Ryan. Zastavil se před Alex a pořádně se nadechl.

"Alex, já..."

Nový díl, doufám že se vám bude líbit.
Lenin69:*

Womanizer!Kde žijí příběhy. Začni objevovat