Už jsem tady asi 4 hodiny. Každý z nás už má docela dost popito. Michael se mi celý večer věnuje. Celkem se divím, ale sem ráda. Občas si někam odběhne, ale jinak je se mnou. Alex jsem za celý večer viděla jednou nebo dvakrát. A pokaždé s nějakým klukem. Takže si myslím, že si beze mě poradila. Zrovna tancujeme. Spíš já tancuju. Michael někam zmizel. Začal se kolem mě motat nějaký kluk. Radši sem odešla k "baru". Dala jsem si panáka a rozhlížela se kolem. Všude byli lidé, kteří o sebe navzájem třeli svá nahá těla. Viděla jsem jak ke mě jde Alex. Usmála jsem se na ni.
"Jak se bavíš??" Zeptala jsem se dřív než se stačila vůbec nadechnout.
"Ale jo..dobře. Jsem ráda, že jsem si to rozmyslela" Vzala si do ruky kelímek s pivem a napila se.
"Jo, já taky...jdu na záchod" Šla jsem do druhého patra, které už nebylo tolik zaplněné jako to první. Stálo tam jet pár lidí. Rychle jsem vplula do dveří a zavřela je. Koukla jsem se na sebe do zrcadla a vypadala jsem strašně. Řasenka rozmazaná, make up skoro žádný. Ručníkem jsem si utřela řasenku a umyla si ruce. Už jsem chtěla jít, ale v tom někdo otevřel dveře. Do místnosti vešel úplně opilí Ryan.
"Ahoj" ještě jsem ho dneska neviděla. Ale vypadal strašně.
"Čááááu..." Táhlo to z něho jak ze sudu.
"Ty dobytku" Začla jsem se smát a chtěla odejít. Ale Ryan mě chytl za loket a natlačil si mě na sebe.
"Co to kurva děláš?!" Chtěla jsem se mu nějak vyvlíct, ale nešlo to. Ryan nic neříkal. Surově si mě na sebe ještě víc natlačil a spojil naše rty. Nechtěla jsem ho líbat, ale byl strašně silný. Nemohla jsem nikam uhnout.
"Co to má sakra znamenat?!!!" Vlítla do dveří Alex. Ryan se odemě pomalu odtáhl. Já jsem toho využila a odstrčila ho od sebe.
"Alex, není to tak jak to vypadá...nic se nestalo" Nevěděla jsem co říct. Nemohla jsem za to. On se na mě vrhl. Ale tohle mi Alex věřit nebude.
"Ne?! A jak to teda vypadá?!! Líbáš tady mýho skoro bývalýho kluka!!"
"Alex já ti to vysvětlím"
"Ne.." Zabouchla a odešla. Chtěla jsem jít za ní, ale zase ta jeho ruka na mém loktu...
ČTEŠ
Womanizer!
RomanceMladá láska je krásná.Ale co se stane když Rebbeca pozná místního děvkaře?? Změní se kvůli ní? Zamilují se do sebe? Nebo se navzájem vytratí tomu druhému ze života? Tohle všechno a ještě víc se dozvíš ve story Womanizer!