Párty!!

42 4 0
                                    

"Příští týden jedeme na párty..."

"Kam??" Zeptala se Alex zmateně.

"Ke klukům" řekla jsem nadšeně a poskočila na posteli.

"Já nikam nejedu" Alex vstala z postele a šla pryč. Za chvíli jsem slyšela téct vodu v koupelně. Povzdechla jsem si a šla do kuchyně. Otevřela jsem ledničku vzala máslo a dvě vajíčka, položila to na kuchyňskou desku a z lednice vytáhla ještě nějakou zeleninu. Z vrchní skříňky jsem vytáhla pánvičku a položila ji na sporák. Zapla jsem ho a čekala.
Ukrojila jsem plátek másla a položila ho na, už rozpálenou pánvičku. Rozklepla jsem tam dvě vajíčka osolila je a začala jsem míchat. Nandala jsem je na talíř a zavolala Alex. Ta se jako tělo bez duše doplazila dolů. Sedla si a mlčky jedla.

"Co je" zeptala jsem se když ani po půl hodině nedotkla jídla. A to je co říct. Alex je strašnej jedlík.

"Já nevím...nevím jestli tam mám jet..asi bude lepší, když tam nepojedu" povzdychla si.

"No jak chceš, nutit tě nebudu..." zvedla jsem se a šla ke dveřím. V těch jsem se ještě otočila na tu hromádku neštěstí, která seděla u stolu. "Jestli si to rozmyslíš, ozvi se" Obula jsem si boty a bez pozdravu odešla.
Okaaay..takže, Alex nikam nepojede. Myslím si, že si to nerozmyslí. Očividně nechce vidět Ryana. Chápu to, ale nechci tam jet sama. Michael si mě určitě nebude všímat. Bude tam mít svoje kamarády, takže já budu vzhuch. Ale určitě tam půjdu.

O týden později...
Dneska je ta párty u kluků. Alex si to nakonec rozmyslela, takže sem strašně ráda že tam nebudu sama. Plánuju si to pořádně užít.
Teď je 6 a u kluků máme být v 8. Takže mám hodinu a půl na to abych se nachystala. Protože nám kolem půl 8 jede autobus.
Rychle jsem si skočila do koupelny, vysprchovala jsem se a oholila(pro jistotu:DD). Pak jsem se decentně namalovala. Hodila jsem na sebe nějaký pohodlný tričko a kraťase. Ještě jsem si zabalila pár věcí do kabelky a mohla jsem vyrazit. Koukla jsem na hodiny a zjistila jsem že jestli si nepohnu tak ten bus nestihnu. Klasika. Vždycky dobíhám na poslední chvilku. Rychle jsem se obula a valila na zastávku. Tam už na mě čekala Alex.

"Zase pozdě" Klepala si na ruku kde měla svoje imaginární hodinky.

"Ale stihla jsem to a to je hlavní" Vyplázla jsem na ni jazyk. Zrovna když jsem si chtěla zapálit, viděla jsem autobus v zatáčce. Fakt super, člověk si chce v klidu zapálit a on si prostě dojede autobus. Společně s Alex jsme nastoupili a sedli si úplně dozadu.

"Tak co?? Jak ti je??" Zeptala jsem se Alex, protože bylo vidět že je nervózní.

"Zatím to zvládám" mírně se usmála.

"Když si to tak vezmeš, nemusíš ho tam vůbec potkat" Povzbuzovala jsem jí, ale moc mi to nešlo.

"Jo určitě ho nepotkám na párty v jeho domě...mysli občas Beko"

"Tak promiň, že se ti snažím pomoct" odfrkla jsem si a dívala se z okna.
Zbytek cesty jsme mlčeli. Radši. Musela bych ju zabit.
Když sme byli konečně na místě, vystoupili jsem a šli ke klukům. Už víme kde to je, takže pro nás nemusel nikdo chodit.
Když jsme došli ke klukům, párty už byla v plném proudu. Všude bylo plno lidí, alkoholu, cigaret a nahých holek. Smrdělo to tam jak v tom největším pajzlu ve městě. Nechtěla bych to zítra uklízet, ale asi mi nic jiného nezbyde, protože tady budu spat. Teda pokud se s Michaelem nepohádáme nebo nebude ožralej jak dobytek.
Z mého přemýšlení mě vytrhli něčí ruce. Myslela jsem, že je to Michael takže jsem se otočila s tím, že mu dám pusu. Ale když jsem se otočila tak za mnou stál, nějaký hodně opilý kluk. Už jsem mu chtěla jednu vrazit, ale přišel Michael.

"Ruce pryč brácho, ta je moje" Dal mi pusu a chytl mě kolem pasu.

"Sorry" Řekl neznámí kluk a houpavým krokem odešel.

"Ahoj lásko" Řekl a dal mi ještě jednu pusu.

"Ahoj, koukám že jdeme pozdě" Rozhlédla jsem se kolem sebe a všude viděla akorát ten strašný bordel.

"No ani ne, začlo to asi před půl hodinou"

"To ste tady stihli za půl hodiny udělat takovej bordel?" Celkem mě to šokovalo.

"Dneska se máme bavit, tak neřeš bordel, který se zítra uklidí a pojď pářit" Vzal mě za ruku a táhl mě na "parket" Nedá se tomu říkat parket, prostě hlouček lidí, kteří tancují v obýváku. Alex jsem tam nechala. Však ona si poradí. Už u vchodu se kolem ní motalo pár kluků...

Takže jsem zpět!! Už mám po přímačkách a už se nemusím učit do školy, takže už můžu normálně pravidelně psát a přidávat díly. Snad to ještě někdo bude číst, ale tentokrát slibuju, že díly budou pravidelně.
Lenin69:*

Womanizer!Kde žijí příběhy. Začni objevovat