Mám tě moc rád:*

220 19 2
                                    

Cestou autobusem jsem se s Alex domluvila, že na mě bude čekat na zastávce a o všem si promluvíme. Já sem tak šťastná. Konečně mám někoho komu na mě záleží. Sice ho znám dva dny, ale i tak ho mám moc ráda. Nemůžu říct že ho miluju na to je ještě brzo. Ale snad časem...
Celou cestu busem jsem přemýšlela o Michaelovi. Když nastoupila do autobusu tak mi napsal:
Michael: už teď mi chybíš :*
Já se nad tím rozplývám ještě teď. Třeba mu na mě vážně záleží.
Autobus dojel na zastávku kde už čekala Alex. Rychle jsem vystoupila a běžela ji obejmout.
" co se tam stalo, že máš tak dobrou náladu?" Zeptala se a stoupla si tak, aby na mě viděla.
"Já...on..my...uhh" řekla jsem zasněně.
"To sem se toho dozvěděla" řekla se smíchem Alex.
"Půjdeme si sednout a já ti všechno řeknu" řekla jsem a šla směr lavička.
"Dobře tak co?" Řekla natěšeně jak malé dítě, které chce dostat co nejvíc dárků.
"No tak kde mám začít...on je úplně dokonalej a není takovej jaks říkala..on je jinej..je takovej..já nevim jak ho mám popsat...prostě boží" řekla jsem a v myšlenkách si přehrávala co se dneska stalo.
"No já nevim..být tebou tak si dávám pozor..a zatím si s ním nic nezačínala"
Pozdě řekla jsem si sama pro sebe a nevině se na ni usmála.
"Neříkej mi že se mezi váma něco stalo?"
"No...my sme se líbali a tak trochu spolu teď chodíme" řekla jsem a usmála se nad tou myšlenkou.
"Nemyslíš že je na to až moc brzo?" Řekla a stoupla si z lavičky.
"No je, ale já prostě vím že on je jinej a dopadne to dobře..věř mi" řekla jsem a taky si stoupla.
"Když myslíš..ale nezapomeň já tě varovala"
"Neboj. Bude to vpohodě" řekla jsem a usmála se.
"Tak jo..já už musím jít tak ahoj zítra" řekla. Objala mě a šla pryč. Asi je hodně naštvaná. Tohle sem solidně posrala...
Celou cestu domů sem přemýšlela o dnešním dnu. A hlavně o Alex. Snad jí to ale brzo přejde. Přišla jsem domů a hned šla do koupelny. Musím ze sebe všechny ty myšlenky smyt. Vlezla jsem do sprchy a nanesla na sebe sprchoví gel. Nechala jsem ho chvilku působit a pak ho ze sebe smyla. Vylezla jsem ze sprchy a hned kolem sebe obmotala ručník. Odlíčila jsem se a oblíkla si pyžamo. Šla jsem do pokoje a nachystala si věci do školy. Potom jsem si lehla do postele a vzala si mobil. Měla jsem jednu novou správu od Michaela!!!
Michael: strašně mi chybíš :*
Já: ty mě taky :* Jdu spát dnešek byl náročnej. Uvidíme se zítra??
Michael: jo budu na tebe čekat před školou:)
Já: dobře.dobrou :*
Michael: Beko??
Já: ano??
Michael: mám tě moc rád :*
Já: já tebe taky dobrou:*
Michael: dobrou :*
Chtěla jsem mu napsat že ho miluju,ale nemůžu. Znám ho teprve dva dny a navíc ještě něco cítím k Samuelovi. Je to tak složitý...
Víc už jsem nad tím radši nepřemýšlel. Mobil jsem položila na noční stolek a pomalu usínala.

Takže strašně moc se omlouvám slíbila jsem vám nový díl každý týden,ale já to nestíhám. Hlavně teď. Doháním školu atd. Radši už nebudu nic slibovat. Doufám že se vám bude díl líbit.
Lenin69:*

Womanizer!Kde žijí příběhy. Začni objevovat