10

73 13 4
                                    

RINA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







RINA

2009


"Afiyet olsun baba."

Elimdeki yemek dolu tabağı masaya koydum. Geri çekildiğim sırada babam kafasını kaldırıp beni süzdü, "Sen yemiyor musun?"

"Sen gelmeden önce yemiştim." Apaçık yalan söylüyordum. Yanında değil yemek yemek, aynı odada bir dakika bile durmak istemiyordum.

"Şunu uzat." Masanın diğer ucuna bıraktığı dosyasını işaret etti.

Yapılacak işi bitmemiş gibi görünüyordu. Yemekten sonra da çalışmaya devam edecekse beni bu akşam biraz olsun kendi halime bırakabilirdi belki..

Dosyaya doğru uzandığım anda kapı çalınca şaşırarak kafamı kapıya çevirdim. Kazutora geleceğini haber vermemişti.

"Tomio gelmiştir. Önce kapıya bak." dedi babam buz gibi bir sesle.

"Tomio-kun mu?" dedim kaşlarımı çatarak. Babamın bana sinirli bir şekilde baktığını fark edince yemek odasından çıkıp kapıyı açtım.

"Merhaba, Rina-chan." dedi Tomio hemen içeri dalarak, "Amcam evde mi?"

"İçeride, yemek salonunda."

Tomio önüme geçip yemek salonuna girdi, biricik amcasına eğilerek selam verdikten sonra hemen karşısına yerleşti. Babam ona da servis açmam işaret edince Tomio elini kaldırdı, "Gerek yok Rina-chan. Arkadaşlarımın yanından geliyorum, birlikte yemiştik."

"Şunu uzat." dedi babam tekrardan dosyasını göstererek. Tomio geldiğinde veremediğim dosyasını kalkıp almaya bile zahmet etmemişti. Masanın diğer tarafından dolaşıp dosyayı aldım ve babama uzattım.

Babam o sırada boş tabaklarını toplamam için ittirirken Tomio dikleşip etrafa bakındı, "Kazutora yok mu? Sokakta motorunu görünce evde olduğunu sanmıştım."

Kaşlarımı çattım. Kazutora'nın motoru sokakta değil garajdaydı.

"Motor mu?" dedi babam gülerek, "Kazutora o lanet şeyi kullanmıyor artık."

Kendimi tutamayıp gülümsedim. Babam görmesin diye başımı eğdim, bunu söylerken keyfi yerindeydi ama Kazutora'nın onu ne yalanlarla uyuttuğunu bilse keyfi kalacak mıydı acaba?

"Ah öyle mi?" dedi Tomio yalandan bir şaşırmayla.

"İş mi konuşacağız yoksa kafanı dağıtmaya mı geldin, söyle bakalım." dedi babam keyifle kolunu yandaki sandalyeye atarak. Bize bir gün bile bu tonlamada konuştuğunu duymamıştım.

Tabakları topladıktan sonra mutfağa götürüp lavaboya yığdım. Bardaklar için döndüğümde babam bana elinin ucuyla işaret etti,

"Dün aldığım şarabı getir Rina. Sonra da ışıkları açıp perdeyi çek. İyice karanlık oldu, birbirimizi göremiyoruz."

« tokyo revengers » baji x oc ; draken x ocHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin