DRAKEN
2009
Wakasa, Shinichiro ve Takeomi öne geçtiler.
Bilerek Mikey'nin önünde duruyor, Hanma'nın değil karşısına gelmesini, Mikey'nin olduğu yöne bakmasını bile istemiyorlardı.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?" diye sordu Mikey gözleri üçünün de üstünde gezerken.
Takeomi omzunun üstünden bakındı, "Geride dur Manjiro—"
Mikey bu sefer bağırdı, "Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?!"
Shinichiro şaşırmıştı. Onunla beraber ben de şaşkındım. Mikey'ye durmasını söylemek için bir adım attım ama bunu sadece Shinichiro fark etmişti. Önce Takeomi ve Wakasa'ya öne çıkmalarını işaret etti, sonra da olduğum yöne elini uzattı. Olduğum yerde durmamı istiyordu.
"Manjiro, arkamızda kal." dedi yeniden Shinichiro, Mikey'ye dönerek.
"Önce başka çetelerden adam toplayıp buraya getirdin, şimdi de bana kendi kavgamda geride durmamı mı söylüyorsun?"
"Mikey." dedim uyararak.
Shinichiro hemen kafasını salladı, "Bu farklı Manjiro—"
"Nesi farklı?"
Bir kez daha seslendim, "Mikey."
"Ne oldu Mikey?" diye seslendi Hanma keyifle, "Toman kendi içinde anlaşmazlığa mı düşüyor yoksa?"
Hanma'yı görebilmek için kenara kaydım. Cevap vermek üzereydim ki Takeomi benden hızlı davrandı,
"Ağzının suyu akıyor değil mi? Ama önce bizi geçmen gerek."
"Hay hay!" dedi Hanma ve güldü. "Liderini dikkate almayan bir çeteyi dağıtmak tahmin ettiğimden de kolay olacak."
Yumruklarımı sıkıp ileri atılmak isteyince Shinichiro kolumdan tutup bana engel oldu, "Manjiro'nun yanında kal."
Omzunun üstünden aç bir köpek gibi bekleyen Hanma'ya göz ucuyla baktım. Rina'nın anlattıklarını dikkate alırsam Walhalla'nın sorunu en başından beri Mikey'le değildi.
Onların derdi Shinichiro'ydu.
"Olmaz." dedim reddederek, "Mikey'le sen kalmalısın."
"Draken." Shinichiro'yu uzun zamandır ilk kez bu kadar ciddi görüyordum. "Burada kal." dedi ve göz ucuyla Mikey'yi kontrol edip Wakasa'nın yanına gitti.
Aklım ikiye bölünmüş gibiydi. Biri hemen yanımdaki Mikey'yi kontrol altında tutmaya çalışırken diğeri Shinichiro'yu gözümün önünde tutmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
« tokyo revengers » baji x oc ; draken x oc
Fiksi PenggemarGeçmişte Tokyo Manji Çetesinden kendi isteğiyle ayrılan Hanagaki Takemichi, gelecekte prestijli şirketlerin birinde çalışmaya başlamış ve kendine güzel bir hayat kurmuştu. Ancak bir sabah yolları, eski çetesinden arkadaşı, şimdi ise Bonten üyesi ola...