MIKEY
2009
"Shinichiro'nun peşinde olanlar..Walhalla'nın ta kendisi Mikey."
"Ne dedin?"
"Duydun beni." dedi Kenchin sesindeki ciddiyetle.
Kafamdaki bütün düşünceler, planlar, stratejiler..hepsi bir anda kaybolup gitti. Bugün zorlu, çok zorlu bir gün oluyordu.
Kafamı salladım. Beni izleyen gözlerin her birinin farkındaydım. Başımı yavaşça çevirdim, abimin olduğu yöne baktım. Ayaklanmıştı, Mitsuya'ya yaslanarak bize doğru geliyordu. Olduğu mesafeden Kenchin'in söylediklerini duymuş olabilirdi.
Diğer tarafıma dönüp Hanma'yla karşı karşıya geldim, "Söylediklerini duydun. Şimdi böyle bir çeteyle birleşmeyi kabul edeceğimi mi düşünüyorsun?"
"Düşünmüyorum elbette." dedi Hanma ellerini kaldırarak, "Ama tabi..eğer böyle bir şeyi yapmış olsaydık."
Konuşmaya devam etmesi için dümdüz bir ifadeyle beklemeye devam ettim. Hanma benden bir tepki alamayacağını anlayınca tuhaf bir şekilde güldü,
"Peki.." Bir adım yaklaştı. Kollarını iki yana açıp arkasındaki adamlarını gösterdi, "Shinichiro'yla ilgili sorun tam olarak ne bilmiyorum ama bizim bununla bir ilgimiz yok."
"Reddediyorsun yani?"
"Evet—"
"Nasıl reddedebilirsin ha?!" diyerek gürledi Kenchin. Her zamanki gibi kendine hakim olamıyordu.
Elimi kaldırıp susmasını işaret ettim. O esnada Shinichiro da yanımıza gelmiş, Kenchin'in hemen yanına dikilmişti.
"Son bir kez daha soruyorum!" dedim sertçe, "Shinichiro'nun dükkanına yapılan saldırıyı Walhalla mı düzenledi?!"
Hanma bir adım öne çıktı, başını yukarı kaldırıp gözlerini kapattı. "Sana yalan söylemek için hiçbir sebebim yok Mikey." dedi gözlerini tekrar açtığında, "Bir çete yaptığı her saldırının sorumluğunu alır, olması gereken budur. Başarılı ya da başarısız fark etmez."
"Bize maval okuma Hanma!" diye bağırdı Kenchin sığınağı inleten bir sesle.
Hanma'nın yorgun bakışları bu sefer ona çevrildi, "Draken..bu kadar sinir zararlı değil mi?❤︎" Sonra arkasına döndü, "Kaptanlarım! Öne çıkın!"
Hanma'nın isteği üzerine sekiz kişi öne çıktı.
"Şimdi söyleyin! Size ya da bölüklerinizden birilerine Toman çetesinin lideri Mikey'nin biricik abisi Sano Shinichiro'ya saldırma emri verdim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
« tokyo revengers » baji x oc ; draken x oc
FanficGeçmişte Tokyo Manji Çetesinden kendi isteğiyle ayrılan Hanagaki Takemichi, gelecekte prestijli şirketlerin birinde çalışmaya başlamış ve kendine güzel bir hayat kurmuştu. Ancak bir sabah yolları, eski çetesinden arkadaşı, şimdi ise Bonten üyesi ola...