6

1.4K 53 7
                                    

-Várj!-állított meg majd az ujjával letörölt egy kisebb lekvár maradványt a szám széléről
-Olyan furcsa vagy!-méregettem a fiút
-Tudom,de éppen ez vonzz téged!-mosolygott elégedetten.
-Haha!-forgattam a szemem
-Ne forgasd a szemed mert az az én szokásom!-forgatta meg ő is a szemeit
-Igen?-forgattam kétszer
-Ebbe akkor is bajnok vagyok!-forgatta meg 6 szor
-Jó akkor legyél!-adtam föl
-Most meleg van,nem megyünk fürdeni?-néztem a strandot
-Menj ,hátha belefulladsz!-vigyorgott
-Jó,tudod mit?Megyek egyedül!-vágtam be a durcit.Válaszul nem mondott semmit csak bólintott egyet.

Ahogy beleléptem a vízbe éreztem,hogy ez nem jó ötlet.Mentem beljebb és beljebb mikor egyszer már nem ért le a lábam és ahogy ezt megéreztem megijedtem elkezdtem rúgkapálni.
-RAFE SEGÍTS!-ordítoztam torkom szakadtából.
Az említett ruhástól rohant be értem a vízbe.Amint láttam,hogy már itt van az ölébe ugrottam és a víz alatt a dereka köré fontam lábaim.
-Shhh,nyugodj meg nincsen semmi baj!-súgta a fülemben miközben én szorosan átöleltem.
-Nagyon féltem!-szipogtam a vállába
-Elhiszem,de már itt vagyok,nincs mitől félned.-simogatta a hajam ami olyan jól esett,hogy legszívesebben ott rögtön megcsókoltam volna.

Még így álltunk egy ideig majd besétáltunk a házba.
-F-fázom!-dideregtem
-Fürödj le gyorsan!-utasított
-D-de nem m-merek.F-félek,hogy belefu-fulladok!-néztem rá boci szemekkel
-Hagynom kellett volna,hogy belefulladj!-húzott be a fürdőbe.
-Vedd le a vízes ruhákat!-utasított miközben meleg vízet engedett a kádba.
Mi?Ezt nem gondoltam át,inkább fulladtam volna bele a vízbe most komolyan meztelenre vetkőzzek le?
Elég szégyellős voltam így a lehető leglassabb tempóban levettem a ruháimat és egy törülközővel körbe tekertem magam.
-Hozok ruhát amit majd felvehetsz.-jelentette ki Rafe rám sem nézve,eközben a kád már félig volt.
-Siess!-kiabáltam utána,hátha hallja.

A kád már tele volt,így elzártam de nem mertem beleülni.
Vártam még 2 percet de Rafe még mindig sehol.
Mivel nem volt kéznél más,felvettem a vizes ruháimat és lerohantam keresni az említett fiút akit meg is találtam.
-Esküszöm,hogy megadom csak várj még!-fogta a fejét Rafe
-Baszódj meg!-mondta Barry a tesóm,majd Rafe kezét a motorom kipufogójára szorította ami forró volt,így kissé beszartam,hogy Rafe keze lesül.
-Hagyd már!-vágtam hátba ököllel a tesómat ,ennek köszönhetően leállt a keresett fiú pedig kiterült a földön.
-Rafe!-szaladtam oda az ordítozó sráchoz
-Rafe,Rafe úristen!-fogtam gyengén a megégett kezét
-Szégyen vagy!-szólt Barry lenézően
-Te pedig fogyatékos!-vágtam vissza rá sem nézve,nem válaszolt csak elhajtott a kocsijával.
-Úgy sajnálom!-öleltem magamhoz Rafet akinek eközben elhalkultak a kiáltásai.
-Nem a te hibád!-ölelte át a jobb kezével a derekam,a sérült kezét még mindig nem engedtem el.
-Kérlek bocsáss meg!-néztem mélyen a szemébe miközben könnyek csak úgy potyogtak az enyémből.
-Nyugi már,hercegnő!-próbált felvidítani Megfogsz fázni,gyere fürödj meg!-állt fel én pedig követtem

-Kihűlt a víz.-jelentettem ki
-Akkor újra engedjük!-húzta ki a dugót ami meggátolta a víz lefolyását
-Ez nem pazarlás?-méregettem a kádat
-Inkább fizessm ki a sziget vízszámláját minthogy megfázz nekem,hercegnő!-fogta meg két kezével az arcom miközben mélyen a szemembe nézett.Itt az alkalom,hogy lesmároljam!Vagy mégsem?
-Nagyon fáj?-néztem az égés nyomát
-Nem.-hazudott
-Most szószerint a szemembe hazudsz!-mosolyogtam
-Majd elmúlik.-húzta el a száját
-Aranyos vagy!-simogattam meg a kezeit amik még mindig az arcomon helyezkedtek el.
-Te pedig törpe!-puszilta meg a homlokom ami igencsak nehezen jött össze hiszen még mindig sokkal magasabb nálam.

-Vedd le a ruháid!-mondta nyugodt hangon amikor látta,hogy tele van a kád.
-Ez nagyon ciki!-ültem bele lassan az említett helybe.Nem,nem Rafe ölébe hanem a kádba.
-Láttam már csupasz női testet,ne izgulj!-mosolygott miközben leüllt az említett tárgy mellé.
Szerencsére sok hab volt rajtam így nem látott sokat a meztelen testemből.
-Egyébként mondták már,hogy gyönyörű vagy?-kérdezte
-Hamarabb dicsérik meg a motorom mint engem.-mondtam kínosan
-Akkor most mondom.Csodaszép vagy!-fogta meg a kezem miközben a szemembe nézett.
-Köszönöm.-pirosodtam el mire ő a hüvelykujjával elkezdte simogatni az öklömet.
-Olyan vagy mint egy paradicsom!-nevetett
-Kussolj!-nevettem énis
-De örülök,hogy ilyen érzést váltok ki belőled!-kacsintott.

Velem jössz?Where stories live. Discover now