12

1.1K 42 10
                                    

-Szivem,te nem jössz be?-ordibált Rafe a vízből válaszul én csak megráztam a fejem.
Bár próbáltan rejteni,észrevette,hogy baj van és kijött a vízből még a többiek folytatták a majomkodást.
-Mi a baj,hercegnő?-ült le mellém és átkarolta a vállamat
-Semmi csak..-kezdtem volna bele de aztán inkább nem fejeztem be
-Mondd el,kérlek!-nézett rám cuki kutyus szemekkel
-Én csak veled akarok lenni,ez egy két személyes randinak indult.-mondtam magam elé nézve
-Hé,srácok mi léptünk!-ordibált oda a fiúknak Rafe majd engen felhúzott a földről és szaladtunk a kocsi felé.
-Most pedig öltözz át!-kacsintott én pedig szó nélkül beszálltam hátra és elkezdtem átvedleni.

-Ne less!-parancsoltam rá
-Nem fogok.-jelentette ki de szinte éreztem hogy hazudik.
Akkora szerencse,hogy sötétített a hátsóablak így nem látott senki semmit.
Most az egyszer Rafe tényleg nem lesett és nyugodtan öltöztem át.
-Kész vagyok.-jelentettem ki
-Ez az utolsó előtti megálló.-állt meg egy elég para helyen.A hely zengett a motorok hangjaitól és egy csomó kisebb emlékhely volt allítva gondolom azoknak akik meghaltak a motorozásban.
-Sziasztook!-lépett elém egy fekete hajú kicsit ribancos csajszi
-Hali!-köszöntünk vissza
-Wow,gyönyörű vagy de így nem versenyezhetsz!Na gyere csak!-húzott el magával a lány
-Verseny?-néztem ijedten Rafere mire ő eltátogta,hogy "Minden rendben lesz."

-Ebben tuti olyan leszel mint egy vad motoros!-igazgatta rajtam a bőrnadrágot és a bőrdzsekit
-Igazából tényleg eléggé szerelmes vagyok a motorokba de még nem versenyeztem.-vallottam be
-Most fogsz,ja és ez az öv is kell.-adta a kezembe az említett tárgyat-Ezzel fogod Rafehez rögzíteni magad.-mondta vigyorogva-Sok szerencsét!-kacsintott mire én kimentem a kis szobából ahol felöltöztetett

-Na végre!-rohant oda hozzám Rafe amint meglátott majd felkapott és megpörgetett.Ettől már csökkent a félelmem.
-Wow!-mértem végig Rafet akin ugyanolyan bőrdzseki volt mint rajtam és fekete farmer ami kurva jól állt neki.
-Te sem vagy semmi!-kacsintott majd megfogta a kezem és elrángatott a verseny helyszínére ahol már mindenki sorban állt a motorjaival.
Ahogy ott voltunk úgy éreztem,hogy a szívem majd kiugrik a helyéről és bár nem akartam ezt Rafeért megcsinálom.
Rafe felült a motorra én pedig háttal mögé és az övvel hozzárögzítettem magam ami egyébként nagyon hülyén nézett ki.

-Nem lesz semmi baj!-nézett hátra rám Rafe még utoljára majd elkezdődött a verseny.
Nagyon gyorsan ment de annyira nem volt gáz,elsők voltunk.Egészen addig a 20 másodpercig élveztem amikor nem állt egy kerékre a motor,akkor rögtön megakartam halni.Majd ismét két kereken folytatódott a verseny de aztán megint beparáztam ugyanis végignéztem ahogy valaki beleesik egy üveggel teli kukába.
-Ha félsz sikíts!-utasított Rafe majd belehúzott így ismét elsők lettünk én pedig ígyis tettem,akkorát sikítottam,hogy ezt még Outer Banks is hallhatta.

Nem sokára vége is lett,és elsők lettünk!
-Na,jó volt?-kérdezte Rafe amikor beértünk a célba
-Többet nem megyek.-jelentettem ki majd amint leszálltan hányni kezdtem.
-Hányd ki magad!-mondta Rafe majd megfogta a hajam nehogy hányásos legyen.
Kb 2 percig megállás nélkül hánytam,majd mikor már nem jött semmi megtöröltem a számat egy zsepivel és Rafe felé fordultam.
-Jobban vagy?-nézett a szemembe
-Ühüm.-bólogattam majd a mellkasába fúrtam a fejem ő pedig közelebb húzott.
-Az első helyezet tehát Nina Pankow és Rafe Cameron!-ordította egy csaj az eredményhirdetésen mire Rafe felordított,hogy "ezaaz baby" én pedig vele együtt örültem.
A többit nem hallgattuk meg,visszavedlettünk az eredeti ruháinkba és folytattuk az utat az utolsó megállóig.

-Megjöttünk.-parkolt le a kikötő mellé majd elvezetett egy hajóhoz amit gyertyák és vörös rózsaszírmok borítottak.
-Ez de kurva szép!-néztem körül
-Hé,Peter indíts!-szólt be az embernek aki irányította a hajót majd lementünk a hajó végébe ahol egy nagy pléd volt leterítve és körbevette egy csomó kaja.Tök piknikes hangulata volt.
-Mostmár levehetem a koronát?-kérdeztem Rafet kiközben leültem
-Le.-bólintott
-Kitettél magadért,Cameron!-néztem rá büszkén
-Tetszik?-kérdezte elégedetten
-Imádom.-vettem el egy pici szendvicset a kaják közül
Nem szólt semmit csak leült ő is.
Lefeküdtem ő pedig tette ugyanezt,és közelebb húzódott hozzám.
-Na és hogy tetszett az este?-kérdezte a szemembe nézve
-Nagyon jó volt!-mosolyogtam
-Elakarok neked mondani valamit de ha ezt bárkinek is elmondod kinyírlak!-nézett mélyen a szemembe,amit parancsnak vettem így csak bólogattam
-Emlékszel amikor megakartalak fojtani?Az azért volt mert apa felidegesített mint mondtam.De nem csak téged bántottalak,hanem több 10 embert.Megöltem őket,mind.-itt megfagyott bennem a vér és bár minden gondolatom arról szólt,hogy rohanjak el a szívem mégis hozzá húzott így nem mozdultam.-Ne félj tőlem,téged nem tudnálak bántani.Csak arra kérlek,hogy segíts megváltozni!-fogta meg a kezem
-Segítek.-fontam össze az ujjaim amin elmosolyodott és homlokon puszilt.
Nem igazán érdekel mit tett,én nem ilyen embernek ismerem.Szinte biztos vagyok benne,hogy Ward az oka mind ezeknek.
Ezután átölelt és néztük a csillagokat.

Velem jössz?Where stories live. Discover now