27

852 26 2
                                    

Az óra 23:00 at mutatott amikor Rafe felköltött.
-Nézd mit találtam!-mutatott fel egy üveg piát amite az volt írva,hogy "Jack Daniel's". NYAMI.
Rögtön felpattantam a földről ahol elaludtam és kivettem a kezéből az alkoholt.

-Héhé lassan kislány!-szólt utánam de én ignoráltam és kiszaladtam a konyhába felbontani ezt a szépséget.
Majd beleittam. Úgy imádom!
Rafet és a piát is...

-Nekem nem is hagysz?-vette el tőlem
-Kaphatsz a számból-kacsintottam.
Nem válaszolt semmit csak a kezembe nyomta a Jacket.
Én belekortyoltam majd csókba húztam Rafet. Mielőtt a nyelveink elkezdtek volna játszani egymással én beleköptem a szájába az alkoholt mire éreztem ahogy elmosolyodik.

-Táncoljunk!-indultam el a telefonom felé
Mindkettem csak a fehérneműinkben voltunk szóval felvettem a pólóját amit órákkal ezelőtt lehúztam róla. Őt nem zavarta,hogy félcsupaszon van. Engem meg aztán főleg nem.

Elindítottam a Sad Girlz Luv Money című remixet és vissza toporzékoltam Rafehez aki egyből magához húzott.
-Akkor táncikálunk,mi?-az egyik kezemen lévő ujjaimat összekulcsolta az övéivel a másik kezemet pedig a vállára tette és átkarolta a derekamat.

Így táncikáltunk,vagyis inkább az alkohol táncoltatott minket.
-I really like to party-amikor ez a rész jött énis énekeltem a szöveget és lassan végigsimítottam a felsőtestét mire ő libabőrös lett.

-I really like your body-folytatta majd a fenekembe markolt és közelebb húzott magához
-I really wanna get naughty-kezdtem el a csípőmet ringatni a kezei közt
-I think your such a hottie-csúsztatta fentebb a kezét a derekamra

-Még mindig imádom a vékony derekad-súgta a fülembe mire én elégedetten elmosolyodtam
-Hozok még piát-pusziltam meg az arcát és otthagytam. Kimentem az udvarra ahol állt egy kamion tele alkoholos italokkal. Azt hittem a menyországban járok amikor felléptem rá!

Elkezdtem válogatni,majd a Jim Beam re esett a választásom. Lehajoltam és el is vettem a ládából 2 darabot. Ekkor viszont két erős kezet éreztem meg a derekamon. Ahj,Rafe!

-Nyugi nem falt fel semmi-fordultam meg nevetve. A mosoly azonban lehervadt az arcomról amikor megláttam,hogy Jacobbal állok szemben.

-Mit akarsz itt?-flegmáztam
-Tudod te azt-kacsintott majd a fenekemnél fogva felemelt és a két nagy láda tetejére tett. Próbáltam lerúgni magamról,de hát tudjátok mennyi esélye volt,hogy sikerül....semennyi.

-ENGEDJ EL!-sikítoztam mire a csuklóján lévő fekete rongyszerűséggel bekötözte a számat.(vagy idk hogy kéne ezt megfogalmazni xd)
Felpofoztam mire egy gyors mozdulattal kiszedte az övét a nadrágjából és összekötötte a két kezemet.

-Na nyugi már!Élvezni fogod!-állt a lábaim közé és elkezdte lehúzni a bugyimat. Bár nyár volt,mégis elég hideg volt esténként így majd megfagytam.
Ahogy sikerült leszednie a bugyimat lehámozta magáról a nadrágját és a boxerét majd belémhatolt. Mivel egyáltalán nem voltam tőle nedves nem kell kifejtenem mennyire fájt.

-RAFE!-próbáltam kiabálni.
Jacob elégedetten nézte ahogy próbálok kiszabadulni.
Összehúzott szemmel vártam meg még végez és elenged végre.
De szerencsére nem kellett megvárnom a végét ugyanis jött a szőke hercegem.

Az egyik ládán volt egy vasrúd azt felkapta és rávert Jacobra egyet.
Majd mégegyet,és mégegyet. Jacob üvöltései, a vas csattanásai és Jacob vére töltötte be a kamiont.
Mikor már a fiú nem lélegzett és semmilyen életjelet nem adott Rafe belerúgott a hullájába.

Ahogy végignéztem ezt esküszöm megijedtem Rafetől...
-Ittvagyok,nincsen semmi baj!-lehúzta a számról a rongyot és a kezei közé fogta az arcomat. Még mindig láttam azt a bizonyos gyilkos tekintetet a szemében.
-Köszönöm-néztem rá
-Senki nem bánthatja az én Ninámat!-mondta miközben leszedte a számról és a kezemről s kötést.

Most néztem végig ahogy megöl valakit és még mindig nem tudom elhagyni őt...
-Szeretlek-fogta megint a kezei közé az arcom és megcsókolt. Mostmár biztonságban éreztem magam. Biztonságban egy gyilkos kezei között.

-Én jobban-súgtam a szájára mikor elváltunk egymástól. Válsszul magához ölelt.
A karjai közt rájöttem,hogy ez az egyetlen hely ahonnan semmiképpen nem költöznék el. Jó,a másik hely pedig nyilván alatta...😏

-Most pedig elkell takarítanunk ezt innen -vált el tőlem és a vérben fürdő hullára nézett.
-Igen,nem ártana-húztam fel a bugyimat.
-Nem gondolod,hogy felkéne öltözni is?-nevetett ahogy végignézett rajtam
-De-indultam be a házba Rafe pedig követett.

Én egy fekete farmert vettem fel egy szintén fehér pólóval,hogyha véres leszek ne látszódjon. Rafe hasonlóba öltözött,csak ő inget vett fel póló helyet és egy úgyszint fekete baseball sapkával egészítette ki.
Hát akkor induljunk!

Szeretlek titeket<3

Velem jössz?Where stories live. Discover now