9

1.2K 42 1
                                    

Bele telt egy kis időbe de végre megérkeztünk.Egy gyönyörű háznál parkolt le ami sejtem az ő tulajdonuk volt.
-Itt is vagyunk.-pattant ki a kocsiból én pedig követtem
-Olyan kurvaszép házaitok vannak!-néztem körül majd ledobtam a sporttáskát a vállamról
-Mutassak valamit?-nézett rám kérdőn
-Mutass.-húztam meg a vállam
-Ne less!-kötötte be a szemem a fekete kendővel aki a csuklóján díszelgett eddig
-Nem fogok,nyugi!-mondtam
-Na akkor gyerünk!-emelt fel a hónom alatt megfogva mint egy kisgyereket majd menyasszony pózba dobott egy könnyű mozdulattal és így cipelt tovább a kocsiig.
A kocsi elringatott,így elaludtam.

-Jóreggelt Hercegnő!-vette le a szememről a kendőt majd bevezetett egy nagyon gazdagnak tűnő ruha boltba ahol puccos estéi ruhák voltak.
Csak gyönyörködtem bennük,tényleg elképesztőek voltak!
-Melyik tetszik?-súgta a fülembe
-Mindegyik gyönyörű de ez a legszebb!-mutattam egy fekete hercegnős fazonú ruhára amit alig látható csillámok borítottak, és spagetti pántos volt.

Csak gyönyörködtem bennük,tényleg elképesztőek voltak!-Melyik tetszik?-súgta a fülembe-Mindegyik gyönyörű de ez a legszebb!-mutattam egy fekete hercegnős fazonú ruhára amit alig látható csillámok borítottak, és spagetti pántos volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Belé szerettem!Most ezt nem tudom,hogy a ruhára vagy Rafere mondom...
Megfordította az árcimkéjét majd megállapította:
-Most nincs nálam ennyi pénz.-húzta meg a vállát
-Sebaj!-mosolyogtam majd kisétáltunk a boltból.

-Kérsz fagyit?-kérdezte mikor beültünk volna.Igen,khmm kérek csak nem olyat amire te gondolsz...
-Ühüm.-bólogattam-csokisat!-tettem hozzá mire csak bólintott és becsukta az ajtót.
Nagyon fájt a szívem azért a ruháért de megértem,hogy nincs nála annyi pénz.
Pár perc múlva meg is érkezett,én a telefonomat nyomkodtam szóval nem láttam,hogy a tükörben már közeledik csak amikor már beült mellém.
-Tessék!-nyomott a kezembe egy 2 gombócos fagyit
-Köszi!-mondtam majd mielőtt elindult volna az orrára kentem egy kisebb fagyit.
-Mostmár szebb vagyok?-kérdezte mosolyogva
-Eddig is csini fiú voltál de mostmár tuti nyáladzani fognak érted a lányok!-kuncogtam
-Hát abban biztos vagyok!-erősített meg

-Lemegyünk a strandra?-néztem ki a kocsi ablakából
-Nincs nálam fürdőgatya és nálad sincs bikini.
-Hát és?Fürdünk alsó neműben.-vontsm meg a vállam
-Hülyének fognak nézni!-parkolt le a strand mellé
-Na és,miért nem vagyunk azok?-nyaltam le az orráról a fagyit ami egy kicsit meglepte de azért elmosolyodott rajta.

-Gyere már vár ránk a víz!-húztam a strand felé amit sikítozó,rohangáló kisgyerekek borítottak.
Futás közben elkezdtük ledobálni magunkról a ruháinkat és mire a vízhez értünk már alsó neműben szabadon mentünk bele.
-Rafe nekem ez mély!-álltam meg amikor ő beleszaladt a mélyebb vízbe ahol az ő lába még leért az enyém viszont már nem.
-Ígyis?-nyúlt a fenekem alá én pedig rutinosan a dereka köré fontam a lábaim a nyaka köré pedig a kezeim.Úgy imádom amikor ebben a pózban tart!
-Így már jó!-néztem mélyen a szemé.Olyan gyönyörű szemei vannak,hogy muszáj voltam elmosolyodni.

-Kényelmes?-kérdezte egy elégedett mosollyal az arcán miközben a fenekem tartásán egy kicsit szorított.Nem markolt bele,csak egy kicsit szorosabban tartott.
-De még mennyire!-csúszott ki a számon mire az az elégedett mosoly csak nagyobb lett az arcán.Annyira jól érzem magam amikor vele vagyok,egyszerűen mintha a szívem végre szabad utat járhatna!Úgy érzem ő az egyetlen dolog ami hiányzott az életemből...talán beleszerettem?Lehet.
-Hali Rafe!-zavart meg minket egy cincogós hangú szőke pláza cica.
-Szia.-köszönt halkan engem pedig elengedett vagyis rúgkapálóztam,hogy ne fulladjak meg amit szerencsére hamar észrevett és fel is emelt és beljebb vitt ahol már leért a lábam.
-Na és miújság veled?-érdeklődött a csajszi Rafetől engem pedig le se szart
-Hát semmi tudod éppen nyaralunk a barátnőmmel.-karolta átva derekam mire én kérdőn néztem rá erre kaptam egy "kussolsz vagy kinyírlak"tekintetet szóval inkább közelebb bújtam hozzá.
-Hamar lecseréltél!-mondta cincogós hangján Minnie egér
-Hát..ezvan.-húzta meg a vállát és rámnézett majd megpuszilta a homlokom mire én még közelebb bújtam hozzá*már ha lehet*.
-Na akkot majd taliii!-húzta el az "i" betűt és ahogy elsétált direkt kitolta a seggét,de Rafe nem igazán nézte.
-Ez ki a picsa volt?-kérdeztem Rafetől és még mindig ugyanabba a pózban álltunk
-Az exem.Egy idegesítő picsa lett belőle,azért szakítottunk mert megcsalt.
-Ahaa,ez szar!-húztam el a számat
-Már nem izgat.-ölelte át inkább a vállamat,mert azt könnyebben elérte.
-Iszunk jégkását?-kérdeztem
-Gyere!-húzott a stand felé

-Nézd,piros a nyelvem!-nyújtottam ki neki az említett testrészem
-Az enyém kék!-nyújtotta ki ő is
-Én vagyok Törpapa!-tette a kezét a szakálla helyére
-Én pedig Katicabogár a hősötök!-álltam  be hős pózba amin elröhögte magát.
Mindketten röhögtünk egy ideje amikor észrevettem,hogy egy bácsi nagyon bámul minket.
-Csókolom Lajosbá!-intett Rafe mire az öreg nem válaszolt csak elfordult
-Miafasz!-kezdtem el röhögni úgy mint egy síp
-Elkell mennem mosdóba!-állt fel abba sem hagyva a nevetést
-Kerget a barna medve?-ordibáltam utána
-Ez most sárga!-kacsintott majd elindult a wc felé.

Vártam már egy 10 perce de semmi.Aggódtam érte ezért utána mentem.
-Rafe mit csinálsz?-löktem el az asztaltól amiről a kokaint szívta.Egyáltalán miért van a wc ben asztal?
-Neked meg mi bajod van?-üvöltött rám
-Najó figyelj rám!-fogtam meg a kezeimmel az arcát,hogy a szemembe nézhessen-Te megmentettél engem ezért énis megmentelek téged.Kérlek ne légy hülye és ne vezesd magad kórházba!-emeltem fel a hangom-Szükségem van rád Rafe érted kurvára szükségem van rád!-kiabáltam miközben pár naagyon kövér könnycsepp kicsordult a szemem sarkából-Ha másért nem csak az én kedvemért kérlek hagyd abba!-könyörögtem neki közben az arcát még mindig nem engedtem el
-Jobb ember leszek,ígérem!-kezdte el simogatni a sebes kezével az enyémet ami az arcán helyezkedett el-Csakis a te kedvedért jó leszek!-dőltötte a fejét az enyémnek.
Már nem kérdés,beleszerettem Rafe Cameronba! Kurvára de kurvára beleszerettem!

Velem jössz?Where stories live. Discover now