26

922 28 0
                                    

-Szerencsétlen,huh?-mosolygott-Ez fájt,hiszen velem vagy!
-Jaj te egoista-forgattam meg kuncogva a szemeim-De tényleg hihetetlenül szerencsés vagyok amiért vagy nekem!-ültem fel. A telefonomra néztem ami azt mondta,hogy 19 óra van.

-Megmutatom a kedvenc helyem.-pattant fel a mocijára és beindította én pedig sietve tettem ugyanezt ő ezalatt elindult. Pár másodperc alatt szerencsére utolértem.

Követtem és követtem míg nem egy full flúgos helyen parkolt le.
-Country Club!-sóhajtott ahogy a házat nézte.Mint valami öregember,esküszöm. A gondolattól röhögnöm kellett amit próbáltam elfojtani az egyik kezemmel,de nem sikerült.

Észbekapott és mintha nem tudnék leszállni magamtól,leemelt a motorról.
-Gyere,most jól bebaszunk!-fogta meg a kezem. Elég fura egyébként,mivel legalább 4 mérettel nagyobb a keze mint az enyém és szinte eltűnik a tenyerében.

-Ez bevan zárva-dermedtem meg. Most komolyan be akar törni?
-Tudom-mondta majd mintha már rutinos lett volna benne betörte az üvegajtót így betudtunk menni.

-Egy őrült vagy!-nevettem majd a velem szembeálló fiút a nyakánál fogva egy csókba húztan
-Ígyvan.Megőrülök érted.-távolodott el de csak annyira,hogy ezt a számra suttoghassa majd folytatta csókunkat.
A keze közben felfedezte a derekam minden részét.

-Menjünk be szerintem-váltam el tőle amikor már túl sokat jártam a fellegekben ezért elszédültem. A kezét lassan levette a derekamról majd bemászott az ajtón keresztül és kinyitotta az ajtót így nekem már csak bekellett lépnem.

-Huuu ez már tetszik!-ordított fel amint meglátott egy vödör piát. Mint amikor egy kisgyerek elsőnek kap kisautót.
-Ez az enyém!-vettem ki egy üveg rózaszín csomagolású "valamit".

-Csak vigyázz magadra szépségem!-húzott magához ahogy az egyik karjával átkarolta a derekamat majd egyszerre döntöttük meg az üvegünket.

-Ma is kurva szép vagy-fordított szembe vele
-Te pedig kibaszottul jól nézel ki ebben a pólóban-tettem a kezem a felsőtestére
-Tudom-büszkélkedett
-Aha,egód az van-vettem le a kezeim unottan
-De tudod mi nagyobb?-markolt bele két erős kezével a derekamba

-Hülye vagy!-löktem el magamtól nevetve így egy kanapéra esett. Én mellé ültem és  a fejemet a vállára hajtottam.
Néhányszor felemeltem a testrészemet,hogy tudjak innj az üvegemből.

Nem tudom mit ivott Rafe,de nagyon komoly lehetett mert egy üveg után bedurvult.
-Gyere csak ide!-paskolta meg a combjait.Tettem amit mondott,az ölébe ültem
-Közelebb!-mutogatott az ujjával. Úgy irányított mint egy bábut.
-Most pedig csókolj meg!-mondta és megitta az utolsó kortyot az üvegből. A szája bűzlött az alkoholtól de neki még ez is jól állt.Nem láttam,hogy lenyelte volna de tettem amit kívánt.

Ahogy a szánk össze ért átköpte az italt az enyémbe. Éreztem ahogy a nyelőcsövemen lefolyik és szétmarja azt az ital.Nem kellett sok,hogy rájöjjek ez bizony vodka volt.
Egy jóleső sóhaj hagyta el a számat ahogy belegondoltam,hogy ez az ő szájából jött.

-Tetszett?-mosolygott elégedetten
-De nagyon-töröltem meg a számat
-Öltáncolsz nekem egy kicsit?-kapkodta a tekintetém köztem és az öle közt
-Neked bármit Rafe!-csókolgattam a nyakát
Elkezdtem mozgatni a csípőmet előre és hátra ezalatt a csókjaim a nyakhajlatánál kalandoztak amiket apró nyögésekkel díjazott.

18+

-Ezaz nagyon jól csinálod!-tette az erős kezeit a derekamrs mire én körbe körbe mozogtam a férfiassága körül ami percről percre keményebb lett alattam.

-Úgy imádom a vékony derekadat-jött elő az a bizonyos izgató férfias hangja miközben a derekamat szorongatts
-Én meg téged imádlak-suttogtam a fülébe majd visszatértem a nyakára. Egy kisebb felületet a fogaim közé fogtam és megszívtam mire felszisszent

-Baj van?-ijedtem meg
-Nem,csak túl jól csinálod!-döntötte hátra a fejét
-Tudom-büszkélkedtem ahogy ő tette pár perce.

Felmorgott egyet majd az ajkaimra tapadt. Velem együtt felállt,én még mindig a derekán voltam csak körül fontam a lábaimmal. Elvitt egy nappali szerűségbe és a szőnyegre fektetett meg nem szakítva vad csókunkat.

Ahogy letett el is kezdett vetkőztetni. A pólómat lehúzta rólam és kicsatolta a melltartómat. Most rajtam volt a sor. Egy mozdulattal lehúztam róla a pólóját majd a boxerjával együtt a nadrágját is.

-Játszunk egy kicsit?-kérdezte rámnézve miközben lassan lehámozta rólam a bugyimat
-Benne vagyok-dőltem hátra és vártam,hogy mit akar.

Szétnyitottam a lábaimat ahogy hozzáért a hasamhoz amitől egy büszke mosoly jelent meg az arcán.
-Elég nedves vagy nekem-szemezett a nőiességemmel.
Egy pillanat múlva bedugta 2 ujját és mindenféle mozdulatokat végzett bennem.

-Rafe!-markoltam a hajába és felhúztam a lábaimat,így ő egy kicsivek mélyebbre ment. Rámnézett és küldött egy kacsintást majd megint a nőiességemre koncentrált.

Egyszercsak váratlanul kihúzta és lenyalta a kisujjáról és a mutató ujjáról a nedvemet. A többit a földön lévő pólójába törölte.
-Én jövök-helyezkedtem térdelés pózba ő pedig automatikusan felállt.

A férfiasságát a kezébe vette majd a számba nyomta az elejét.
Elsőnek csak a hegyét kezdtem el izgatni a nyelvemmel mahd mentem feljebb és feljebb,végül az egész bennem volt.

-Nagyon jó vagy!-nyögdécselt miközben a hajamba kapadzkodott.Nem tépte,csak kapaszkodott belé.
Még egy ideig izgattam aztán viszont kihúzta én pedig a földre feküdtem mert tudtam mi fog történni.

-Szeretlek-csókolt meg miközben lassan belémtornászta magát
-Énis-válaszoltsm miután az ajkaink elváltak egymástól

Elsőnek csak kisebbeket lökött,majd egyregyorsabban mozgott. Nyögéseink és a sikításaim betöltötték az egész házat.
-Rafe elfogok menni-húztam össze a szemeim és a dereka köré fontam a lábaimat ő pedig a combjaimnál fogva mégjobban ráhúzott a farkára.

-Érzem ahogy összeszűkülsz körülöttem-mosolygott mielőtt tényleg elmentem pár másodperc múlva ő is.
-Tyűűűha-lihegett ahogy kiterült mellettem
-Olyan jól csinálod!-emlékeztem vissza arra ahogy mozgott bennem. Válaszul persze csak azt a szokásos elégedett mosolyt kaptam.



Ez most egy kicsit hosszabb lett lul

Velem jössz?Where stories live. Discover now