Bu bölüm herkes medya gibi olcak wğdkclsmsşskslsmşsks
Felix'ten
Minho'nun dışarı çıkması ile Jisung'a dönüp
"Gerçekten bunu neden veya nasıl yapabildin bilmiyorum ama sana inanmak istemiyorum Jisung."
diyerek bende Minho'nun arkasından koşmaya başladım. Görüş açıma Minho girince rahatlayıp daha da hızlı koşmaya başladım ama rahatlamam için biraz geçti çünkü Minho'ya doğru bir arabanın yaklaştığını görmem ile paniklemeye başladım ve Minho'ya seslendim ama beni duymuyor gibiydi.
Ve korktuğum şey oldu. Minho'ya arabanın çarpması ile beyin sarsıntısı yaşadım resmen.
Jisung'a küfürler saydırarak Minho'nun yanına varıp uyanık mı diye kontrol ederken ambulansı aradım.
Kanlar içinde öylece yatıyodu yerde ve zor nefes alıyodu. Belki Minho'ya Hyunjin ile dolaştığı için sinir oluyor olabilirdim ama yinede iyi bir çocuktu ve bunları zerre kadar hak etmiyordu.
Ambulans gelip Minho'yu sedyeye koyarak ambulansın içine götürürken bende yanında gidip oturdum. Jisung eğer birden bire böyle sikikçe davranmasaydı çocuğa şuan bunların hiç biri olmıyıcaktı.
Hastaneye varınca direk ameliyathaneye aldılar ve kapıda beklemeye başladım ama hesap sormam gereken bir gerizekalı piç vardı.
Telefonu hemen cebimden çıkarıp Jisung'u aradım. Bir kaç kez çaldıktan sonra telefon açıldı. Onun konuşmasına izin vermeden direk ben konuştum.
"Ne va-"
"SEN GERIZEKALI BIR OROSPU ÇOCUĞUNUN TEKISIN HAN JISUNG. DUYDUN MU BENİ?"
"Felix iyi misin kardeşim ne bu öfke?"
"ASIL SEN IYI MISIN JISUNG?!? SENELERCE GOTUNDE BIT GIBI ÇOCUĞUN PEŞINDE DOLANDIN ŞIMDI AYRILMAK ISTIYOSUN MAL MISIN SEN?"
"Gerçekten bunun için aradıysan kapatıyorum."
"MINHO'YA ARABA ÇARPTI VE ŞUAN AMELIYATHANEDE MUTLU MUSUN ŞUAN YAPTIĞINDAN DOLAYI?"
"Felix ne hastanesi, ne diyosun, ne saçmalıyosun sen?"
"Seoul şehir hastanesindeyiz buraya gel öyle adam gibi konuşalım."
diyip direk telefonu suratına kapattım. Hyunjin'e haber versem mi diye düşünüyodum çünkü arkadaşı sonuçta onun da bilmeye hakkı var.
Diye düşünürken Hyunjin'in numarasını tuşlayıp bir süre kararsız kaldıktan sonra aradım. İlk çalışta açılması ile şaşırsamda konuya girmem lazımdı.
"Alo kimsiniz?"
"Şey Hyunjin ben Felix."
"Felix mi? Hangi Felix? Feli- FELIX?!?? NOLDU NIYE ARADIN?"
Birden bağırmaya başlamasıyla garipsedim ama kızmak anlamında bağırmadı korkmayın mutlu olmuş gibi bağırıyodu.
"Rahatsız ettim kusura bakma ama önemli bir durum var. Müsait misin?"
"Yok yok ne rahatsızlığı ben sana hep müsaitim buyur dinliyorum."
"Şey... Minho'ya araba çarptı."
"Ne?"
"Evet. Cafe de oturuyoduk daha sonra Jisung Minho'dan ayrılmak istediğini ve daha nicelerini söyleyince Minho dayanamayıp kalktı gitti peşinden gittim ama yetişemedim üzgünüm."
"Ulan Jisung bu sefer siktim belanı. Hangi hastanedesiniz?"
"Seoul Şehir Hastanesi"
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Hyunlix
FanfictionEğer evinin kapısına gelebilecek kadar cesaretim olsaydı seninde beni tekrar sevebilecek cesaretin olur muydu?