seksi huncin aşkım ile mükemmel bir bölüme daha ayak bastınız ve hoş geldiniz sayın müstakbel çok sevdiğim okurlarım. geçen bölüme baktım kimsenin vote atcağı yok bölümsüzlükten gebermeyin diye atıyorum
!!!UYARI!!!
(VOTE VERMEYEN İNŞ AYAĞINI
MASANIN KENARINA VURUR AMİN)
bu bölüm fazlasıyla çığlık atma isteği uyandırır o yüzden lütfen okurken kendinize hakim olunuz.
!!!UYARI BİTTİ!!!Kulağına eğildim ve fısıldadım.
"Herkesin altına giren bir sürtük olduğuma göre seninde altına girmek isterim babacık."
diyişim ile Hyunjin'in yuktunduğunu fark edip ayağa kalktım. Sakın ona yenildiğimi düşünmeyin aksine galip gelecektim ona bunu inadına yapıyordum. O da ayağa kalkınca kolumdan tutup arkamda durdu ve kulağıma eğildi.
"İnan becermek isteyeceğim son kişi bile değilsin Felix."
Adımı bastırarak demesi pekte hoşuma gittiği söylenemez. Ama ben ona neler yapacağımı biliyordum.
Bende ona dönmeden olduğum yerde söyledim.
"Görücez onu Hyunjin. Görücez..."
Daha sonra kolumu çekip sırama geçtim ve bütün dersleri uyuyarak geçirdim zaten umrumda olduğu da pek söylenemez.
Okul'dan çıkmış durağa doğru yürüyorduk Jisung ile ama o beni sadece bırakmak için geliyordu oraya kadar.
Otobüse binip arka koltuklara doğru ilerlerken Hyunjin'in arkada oturduğunu görüp yanına doğru adımladım.
Gıcıklık olsun diye dibine yapışık oturup bacak bacağa atmıştım.
Arada bana dönüp baktığını ve bacaklarıma da baktığını fark ediyordum ve bu beni onu daha çok sinirlendirmek için teşvik ediyordu.
Aslında az çok neden Hyunjin'e anlatmıyorsun dediğinizi fark etmedim değil. Eğer Hyunjin'e anlatırsam ve bunu o iğrenç yaratık öğrenirse muhtemelen Hyunjin'in hayatı riske girerdi. Sebebi de o takıntılı şerefsizsin benim Hyunjin ile birlikte olmama katlanamaması ve bana sadece kendisinin sahip olabiliceği düşüncesi.
Hyunjin'in hayatı nasıl riske girer hemen size bunu da açıklayayım. Piçin evladının ne yazık ki çok fazla bıçakladığı, yaraladığı ve muhtemelen öldürdüğü bile insanlar vardı.
2 sene öncesinde sırf bir çocuk ile dışarı da takıldığım için bile çocuğun karnına bıçak saplamıştı eğer ambulansı hemen aramasaydık kan kaybından ölücekti büyük olasılıkla.
Ama anlam veremediğim bir şey var aslında. O fotoğraflar nasıl ve kim tarafından çekilmişti. Tuvaletteyken kimse yoktu Hyunjin de geldiği gibi geri gitmişti resmen gerçekten anlamıyordum.
~~~~~~~~~
İneceğimiz durağa gelince ayağa kalkıp kapıya doğru yöneldim ama Hyunjin'in inmeye pek bir niyeti yok gibiydi. Umursamadan şoför kapıyı açınca direk indim ve cafeye girip kahvemi alıp çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Hyunlix
FanfictionEğer evinin kapısına gelebilecek kadar cesaretim olsaydı seninde beni tekrar sevebilecek cesaretin olur muydu?