¹¹

237 25 85
                                    

özlediniz mi beni 😄😄
çok bisey yazmiyicam buraya direk okuyun iste

Pencere açıktı ve yatağımın üzerinde yatan yavru bir kedi vardı ve fazlasıyla da güzeldi.

Pembe minik burnu ve mavi gözleri vardı üstelik tüyleri siyah beyaz karışımıydı ve kesinlikle çok tatlı duruyordu.

Kalkıp üstüme birşeyler giyip lavaboda rutin işlerimi halledip camı kapattım ve kediye süt vermek için mutfağa girdim.

Dolaptan süt alırken buzdolabının üstündeki not dikkatimi çekti.

"Akşam saat 8:00'de en iyi şekilde hazırlan ve kapının önüne çık :)"

Korkmaya başladım çünkü evime kim girdi? Ve kim not yazıp böyle bişey yapmamı istiyor? Bunların cevabını saat 8:00'de alabilirdim ve kim olduğunu anlamak içinde bunu yapıcaktım evet.

Ayağıma birden sürten kedi ile yerimden sıçradım ama düşüncelerimden sıyrılmama yardım ettiği içinde sevindim.

Dolaptan süt ve küçük bir kase alıp kedinin önüne koydum ve içmesini izledim.

Saate bakmadığımı hatırlayınca telefonu çıkarıp saate baktım ve saatin 3 olduğunu görünce şok oldum cidden bu kadar geç uyanmış olmam ve farkında olmamam anlamsızdı. Ben en geç saat 10'da kalkarken bu neyin nesiydi cidden.

Hemen odama girip dolabımı karıştırmaya başladım aldığım ama giymeye fırsat bulamadığım siyah crop ceketimi görmemle hazine bulmuşa döndüm.

İçime dar dantelli siyah bir tişört altıma da siyah deri dar pantolon ve siyah bot ile kombinledikten sonra rahatlama geldi bu rahatlamanın şerefine banyoya girdim ve duşumu aldım.

Hazırlanmaya çoktan başladım çünkü anca yetişirdim hazırlanırken çok oyalanmam nedeniyle.

Her şeyim hazırdı sadece makyajımı yapmam lazım bu yüzden ayna karşısına oturdum ve koyu bir göz makyajı uygulamaya başladım.

Artık hazırım ve cidden inanılmaz gözüküyorum ağağağa. Kim gelicekse kesinlikle cazibeme dayanamıyıcak.

Saatin 7.30 olduğunu fark edince evimde bir kedinin de olduğunu fark ettim ve onu aramaya başladım daha sonra koltukta uyuduğunu görünce tekrar kaseye süt koydum ve beklemeye başladım.

~~~~

Sonunda saat 8 olunca telefonumu ve anahtarlarımı alıp evden çıktım.

Çok geçmeden bir araba durunca içerde ki kişinin inmesini bekledim.

İnen kişiyi görmemle boş boş yüzüne bakmaya başladım çünkü adamı tanımıyodum bile.

"Merhaba efendim size gideceğiniz yere kadar ben götüreceğim."

boş boş bakmaya devam edip cevap verdim.

"İyide sen kimsin ve seni kim gönderdi?"

"Bunları gittiğiniz zaman öğrenirsiniz."

diyip kapıyı açıp binmemi bekledi. Bende bişey demeden bindim sadece. Şimdi diyiceksiniz ki niye bindin sen tanımadığın birinin arabasına salak mısın? Kim olduğunu o kadar merak ediyorum ki salaklığımı da ortaya koyarak bindim işte.

Saudade/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin