YENİ BÖLÜM WAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞA BEN BİLE MUTLUYUM İQDKXŞSMWŞSKXİSL AYAYAYAY HADİ SİZİ ÇOK TUTMIYIM AŞKLARIM İYİ OKUMALAR MWAH
Medya bu bölüm sizin sıfat-ül eşgali anlatıyo okuyunca anlarsınız ĞWKDŞXKS
Boşuna Hyunjin benden nefret ediyo diye ağlamışım onu fark ettim. Çünkü onları söylerken ki çaresizliği gözlerinden belliydi ama bunu bana nasıl fark ettirmeden devam ettirdi bilmiyorum.
İkisi de yüzüme ışık görmüş tavşan gibi bakıyodu ki muhtemelen bende öyle bakıyodum. Yutkunarak yanlarına gittim ve Hyunjin'e açıklama isteyen bakışlar atmaya başladım ama o ne diyeceğini bilemez bir biçimde bakıyodu bana ve durumu farkeden Jisung'ta
"Siz biraz konuşun en iyisi."
diyerek yanımızdan ayrıldı. Konuşmasını beklemeden ben konuya girdim çünkü biliyorum konuşamayacaktı."Bu zamana kadar nasıl belli etmemeyi başardın?"
"Ne kadarını duydun Jisung ile konuşmalarımızın?"
"Woojinden tehtid aldığın kısmı."
"Yani son dediklerimi de duydun?"
"Evet. Ya birşey merak ediyorum cidden nasıl bu zamana kadar belli etmeden yapabildin bunu?"
"Sana bişey olmaması için elimden geleni yaptım sadece Felix."
Adımı onun ağzından duymayı bunları duymayı o kadar çok istiyodum ki bunun için ne zamandır bekliyordum cidden bilmiyorum. Aklıma bişey gelmesiyle hiç düşünmeden yaptım. Ona sarılıp o cennet kokusunu içime çektim. O kadar güzel kokuyordu ki her bir molekülüme kadar kokusunu içime çekip hissetmek istiyordum.
Kollarını birbirine sıkıca sarmış iki genç hastanenin ortasında sarılıyordu. Aslında düşününce garip değil mi? Ama inanın ki hissiyatı tek kelimeyle mükemmel.
Minho'yu 1 hafta sonra eve götürebiliceğimiz söylendiği için hangimizin yanında durması gerektiğini karar veremiyorduk. Hyunjin yakın arkadaşıydı ama Jisung'ta aşık olduğu çocuktu bende Hyunjin neredeyse orda olmak istiyordum.
Jisung en sonunda bizim eve gitmemizi sabah tekrar gelebiliceğimizi 97392829. kez Hyunjin'e anlatmış ve bende Hyunjin'i ikna etmiş eve gidiyorduk.
Özellikle onu durakta indirmiştim ki bişeyler alıp içelim diye. Bir markete girip 5 6 şişe içki ve cips gibi atıştırmalıklar almıştım. Eve doğru yürürken içkilerden 1 şişesini ona 1 şişesini kendim aldım ve açıp içmeye başladım.
O kadar mutluydum ki içim içime sığmıyo ve hızlı hızlı içiyodum Hyunjin ise yavaş içmemi söyleyip gülüyordu. Gülüşü o kadar güzeldi ki. Sadece gülüşü de değil. Her şeyi mükemmeldi sanki bir melek gibiydi veya cenneten bir parça gibi. Tek kelime ile kusursuzdu.
Eve geldiğimizde ben 3. şişeme başlamış gülerek ve topallayarak girdim içeriye. Hyunjin de arkamdan gelip kapıyı kapatıp ne yapmak istediğimi soruyordu. Film izlemek istediğimi söyledim ve şuanda da karşımda pür dikkat kesilmiş film seçen bir Hyunjin vardı ve çok seksi duruyordu cidden.
Filmi açıp yanıma oturdu ve izlemeye başladı. Bende onu izlemeye başladım...
Birden kumandayı alıp durdurdu ve derin nefes verdi.
"Ne oldu ya niye durdurdun?"
dememle bana dalga mı geçiyosun bakışı atıp cevap verdi.
"Filmin başından beri beni izliyosun çünkü. Filmi değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saudade/Hyunlix
FanfictionEğer evinin kapısına gelebilecek kadar cesaretim olsaydı seninde beni tekrar sevebilecek cesaretin olur muydu?