7

849 38 183
                                    

Hi guys! Baştan okuyamadım yanlışlarım için özür dilerim♡

4 eylül,cumartesi, Allhallows beach. 

Ilk bakıştan ürkütücü görünen bu yer, muhteşem gün batımı ile seçilirken, havası ve arka tarafı tamamen farklıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ilk bakıştan ürkütücü görünen bu yer, muhteşem gün batımı ile seçilirken, havası ve arka tarafı tamamen farklıydı. Oysa ki burada rastlanan dinginlik ve huzur, bir başka türdendi.

Ender yüz üstü kumlara yatmış sırtını güneşe veriyorken, göz ucu denizden çıkarak sahilden uzaklaşan adama baktı. Sonra ise hiç bir şey olmamış gibi  yine gözlerini kapatmakla yetindi  .

Kaya, dakikalar önce kendine yer edindiği şezlonga yaklaşırken, Enderden duymuş olduğu  "Çocuklar hanginiz geldiyseniz sırtıma krem sürün lütfen." fikriyle gülümsedi. Dizlerini kuma koyarak eline almış olduğu gün kremini kadının sırtına,parmaklarının hafif dokunuşları eşliğinde sürmeye başladı. Bu zaman kesiminde ise ara sıra kadının bembeyaz ve dolgun kalçalarına bakmadan edemedi. En fazla dakika yarımdan sonra ise kremin ağzını kapatarak onu tekrar yerine bıraktı.

"Teşekkür ederim Kaya." Sakince mırıldandı Ender.

Kafasında şapka, gözlerinde güneş gözlüğü olan kadının yanına, aynen kendisini yattığı gibi,yüz üstü yattı Kaya.

"Sırtın zaten kremliydi Ender."

"Biliyorum. Ama yetmez diye düşündüm. "

Kadın, söylemiş olduğu fikirle yüzünü yakındaki adama çevirip, gözlüklerini de, parmağının yardımı ile aşağı çekti. Böylece göz kontağı kura bileceklerdi.

"Ayrıca senin geldiginden  haberim yoktu Kaya. "

"Nasıl tanıdın peki ?"

"Ellerinden. "

Vermiş olduğu yanıtla umursamaz bir şekilde yüzünü yine aynı yöne, sahile doğru çevirdi kadın.

"Burayı pek sevmedin galiba?"

"Yani...sıradan bir sahil işte. "

"Aniden karar verdiğimiz için en yakın olan yeri seçtim Ender. "

"Evet...yarım saat!"

"Yarın  Brington Beach'e gideriz. Yolculuk neredeyse 3 saat! Ama mekan çok güzel ve turistik. "

"3 saat?! O zaman sabaha karşı 5 gibi evden çıkmamız gerek! Aksi takdirde arabada kül oluruz!"

"Trenle de, gide biliriz. 90 dakika sadece."

"Al güneşini, lütfen !"

Kaya , kadının sinirlenmesinden zevk alıp sırıtırken, bakış açısına giren  adamla istemeden kaşlarını çattı. Hele kadının ayağa kalkarak adamla sarılması sinirlerinin iyice zıplamasını sağlayan esas şeydi. Böylece alnını tamamen sıcak kuma gömdü Kaya ve enerjisini kumun alacağını düşündü. Daha doğrusu buna ümit etti. Aksi takdirde sinirini nasil gidere bilirdi, kendi bile emin değildi. Kendi kendine sormuş olduğu "Bunun burada ne işi var?!"sorusunun ise, haddi hesabı yoktu.

Mr. RİGHT and Mrs. WRONG •EnKay• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin