Ender, rahatsızca kımıldanırken, öte yandan da zorlukla nefes alıyordu. Zira şuan, en son 3 aydan daha uzun süre önce birlikte uyuduğu adamın kollarının arasında, kucağındaydı. Gözlerini açtığı an, umduğunu ala bildiği için kocaman gülümsedi. Fakat geriye adım atmamak niyetiyle bir kaç kez derin-derin nefes alıp, anın büyüsünü bozmaya çalıştı.
"Kaya!" diye çemkirdi Ender ,sol elini Kayanın beline çarparak. Zira sağ eli, kendi göğsü ile adamın göğsü arasında sıkışmıştı.
"Kaya!" Bu sefer sesi daha sertti ve adamın kımıldanmasına neden olmuştu.
"Kaya!! Uyan!"
Nihayet gözlerini açtı Kaya. Böylece kollarını daha fazla sıkarak ,sağ bacağını kadının bacaklarının üstüne attı. Bir koala misali kadını sarıp-sarmalarken yüzüne de, kocaman gülümseme yayılmıştı.
"Günaydın. "
Duyduğu sözle gülümsedi Ender . Fakat sinirli halini devam ettirmek için alt dudağını ısırarak çemkirdi .
"Bırak beni!" Çırpınmaya devam ediyordu Ender. Kaya ise kadını hâlâ sıkıyordu.
"Kaya nefesim kesildi artık. Bırak!"
Duymuş olduklarıyla kollarını azacık gevşetirken Kaya, kadınla göz temasını sağlamak için kafasını aşağı dikti.
"Ayağın nasıl?" Uyku mahmuru halinde zar zor kadının yüzünü seçe biliyordu adam.
"Iyi. Çekil lütfen!" An itibariyle Ender, artık her iki elini kullanarak adamı itmeye çalışıyordu, ama nafile. Kaya, her iki elininin parmaklarını bir-birine geçirmiş, kadının belinde sabitlemişti.
"Gece merak ettim, bakayım dedim. Uyuduğunu görünce de,gidemedim ."
"Böyle bir şey yapmana hiç gerek yoktu Kaya! In üstümden lütfen!"
"Konuşalım, giderim. "
"Konuşmamız gereken bir şey kaldı mı acaba?!"
"Sabah -sabah bu ne sinir, Ender?!"
Derken Kaya, çapkın bir şekilde gülümsedi ve kafasını biraz daha eğerek , Enderin üst dudağını kavradı . En fazla 5 saniye sonra ise, Enderin " tüm gücüyle" sol elini kullanarak atmış olduğu tokattan dolayı kafasını geri çekti.
Sol eli hâlâ havada bir şekilde, adamın kızaran sağ yanağına baktı Ender. "Bu ne cüret?! Çekil hemen!" diye bağırdıktan sonra ise adamın kaşlarını sinirle çatmasına şahitlik etti .
Kaya, hâlâ nefret dolu bakışlarla kendine bakan kadının yüzünü inceledi, sadece bir kaç saniye. Böylece sakin bir şekilde kadını bıraktı .
Ender, tek kaşını havalandırırken derinden nefes aldı ve tam ayağa kalkmak istediği an, yatağa çekilerek, kendini bu sefer gerçekten de adamın altında buldu.
Kaya , kadının her iki bileğinden tutarak ellerini yatağın başında sabitlemiş, kendi bacaklarını ise kadının bacaklarını çepe-çevre sarmak için kullanmıştı. Böylece hamle yapıb,rahatça kadının dudaklarına yapışa bilirdi. Tabiiki Ender,musahade etseydi.
Ender, adama direniş göstermek amacıyla kafasını durmadan sağa ve sola yelliyor ve Kayanın onu öpmesini kendince protesto ediyordu. Fakat Kaya, aniden yön değiştirerek kadının boynunun sol köşesine gömülmüş, emerek öpmeye başlamıştı.
Adamın altında kıvranırken "Bırak!"dedi Ender. Aynı anda bacaklarını durmadan hareket ettiriyor ve kafasını çevirmeye çalışıyordu. Sesinin ise titrediği her halinden belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. RİGHT and Mrs. WRONG •EnKay•
FanfictionAvucunu kesen cam kırıklarına aldırış etmeden Kaya, kapıya yasladığı kadının gözlerine geçirmiş olduğu heyecandan dolayı kalbi boğazındaymış gibi bakıyordu. Rahatsızca hızlı-hızlı nefes alırken, daha fazla kendine hakim olamayarak sağ elini Enderin...