Hi guys! Finale son 2 bölüm ♡ Hikayemiz 10K'nı geçmiş :)
"Canım..." derken adam, kollarının arasına sokularak, kafasını boynuna gömen kadının alnından öptü. Sırtını okşayarak, örtünü azacık daha yukarı kaldırdı. Kadının sırtını tamamen kapattıktan sonra ise kulağına doğru sakince "Caner aradı seni." diye söyledi.Gözlerini kocaman açarak neredeyse sıçradı Ender, adamın koynundan. Şaşırmışca saçlarını sağ eliyle okşayarak nefes almaya çalıştı. "Allah kahretsin! Unutmuşum!" dedi ve kendine tüm zihniyle odaklanan adama baktı.
"Neyi Ender?"
"Ne?"
"Neyi unutmuşsun?"
Kadın, yalnız o an, yaptığı hatanın farkına varmış, adamı işkillendirdiğini anlamıştı. Aynı anda da, saate bakmak için sabırsızlanıyordu ve göz kontağını duvar da duran saate diktiğinde, daha yedi buçuk olduğunu görmesiyle derinden nefes almış ve tekrardan ısındığı kucağa sokulmuştu.
"Aşkım...Canerle konuşmam lazımdı. Dün gece hiç onu aramadım. Eve de gitmedim ya..rahatsız oldu herhalde. "
Gözlerini kapatarak, sağ elini Kayanın yüzünü okşamak için kullanırken, dudaklarını da ara sıra göğsüne dokunduruyordu .
"Nasıl özlemişim seni..."
Kırgın,üzgün ve özlem dolu bir ses tonuyla eklerken Ender, Kaya hâlâ sessizliğini koruyor , kadının beline sol eli ile sarılırken, sağ elini de saçlarını okşamak için kullanıyordu.
"Bende..." sakince söyleyerek Enderin saçlarına derin bir öpücük bıraktı Kaya. Derinden nefes alarak gözlerini karşı duvara dikti.
"Kaya...açım ben..." somurtarak söylerken kadın, Kaya hafif bir şekilde gülümsedi ve sadece "..bende.." demekle yetindi. Enderse sol kaşını havaya kaldırarak yüzünü yukarı, Kayanın suratına doğru tuttu.
"Beyefendi, eğer farkındaysanız her dediğime sadece bende demekle yakınızı bir kenara çekiyorsunuz. "
Sahte sinirle çıkışınca kadın, kadının kollarından tutarak çekiştirmesiyle kendi üzerinde yer edinmesini sağladı adam.
"Hislerime tercüman oluyorsunuz da ondan, hanımefendi."
"Ucuz kurtuldun." derken Ender kocaman tebessümünü yarıda keserek, Kayanın göğsünde sabitlemiş olduğu ellerini yüzüne sardı ve hafifçe üst dudağını kavradı. Keyifle emdiği üst dudağı hafifçe ısırırken , kalçalarına dokunan elle irkildi ve kendini geri çekip, Kayanın parlayan gözlerine baktı.
"Gitmem gerek." Masumane bir sesle söyledi kadın.
"Hani acıkmıştın?" Gamzelerini belirterek sordu adam.
İşve dolu bir sesle "Acıkmaktan kastım bu değildi ama..."derken Ender, Kayanın kollarını Enderin beline sıkıca sarması gecikmemişti.
"Kaçarsın falan..." çapkın ve haylaz çocuk misali bakışlarını Endere dikerken Kaya, dudaklarını bir birine sıkmış ve gülmesini engelleyerek ciddi görünmeye çalışmıştı . Fakat anında Enderin patlattığı kahkaha ile kendine hakim olamayarak, tüm dişlerini göz önünde bulunduracak bir şekilde gülmüştü.
"Ay sen ne fenasın ya...ben senden neden kaçayım ki.."
Dedikleriyle beraber iknar anlamında omuzlarını silken Ender hâlâ gülüyor, diğer yandan da tenine değen sertlikte içinde bir şeylerin hareket ettiğini hiss ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. RİGHT and Mrs. WRONG •EnKay•
FanfictionAvucunu kesen cam kırıklarına aldırış etmeden Kaya, kapıya yasladığı kadının gözlerine geçirmiş olduğu heyecandan dolayı kalbi boğazındaymış gibi bakıyordu. Rahatsızca hızlı-hızlı nefes alırken, daha fazla kendine hakim olamayarak sağ elini Enderin...