Hi guys! " YASAK |2|" nin 10K olması şerefine...iyi okumalar ♡
Duyduğu şarkıyla misafir odasına daldı Yiğit. Kardeşi ve nişanlısının, güle oynaya "nefret ettiği" şarkını söylediklerine şahitlik etmesiyle iyice deliğe döndü.
"Yeter! Ya ben kaç kere dedim ama, ben bu şarkını sevmiyorum diye!"
"Ya ama abi ne var sanki söylesek?!" diye sakin bir şekilde masumane bakışlarını Yiğite dikerken Erim, Lila sinirini saklayamadi.
"Hem her şey senin istediğin üzerine gelişecek diye bir şey yok, Yiğit efendi!"
"Allah Allah...düğün benim olduğu için ola bilir mi acaba?!"
Yiğitten duymuş olduklarıyla Lila biraz daha delirirken , tam ağzını açacağı sırada odaya giren Ender ve Leventle lafını söylememeyi seçti kız . Zira Ender artık gereken cevabı oğluna vermişti bile.
"Ama Yiğitcigim bu düğün her ikinize ait! Ayrıca abla kardeş düğün için küçük bir eğlence hazırlamaya karar vermişler. Ne varki burada?!"
"Ender haklı Yiğit! Her şey yalnız senin istediğin gibi gelişemez !" Nihayet kayınvalidesinin dediklerinin haklılık oranını artırma gereği duydu Lila. Levent ise aklındaki gerekli sorunu sormaya karar verdi.
"Çocuklar,söz konusu şarkı hangisi?!"
Soruyla Yiğit Erime bakarak göz devirip ellerini bel oyuğununa koyarken, Kaya artık onların yanına ulaşmıştı.
"Call me by your name diye bi şarkı. " demekle yetindi Erim ve hafif bir şekilde omuzlarını silkti. Fakat Leventin söylemiş olduğu "Bende severim o şarkıyı, güzel bir parça. "fikri Yiğitin canını sıkmış olacak ki "Abi sende mi ya?!"diyerek Levente itiraz etme gereği duydu.
"Oğlum annen haklı. Hem böylece düğüne de, neşe katılacak. " Zira Kaya da, söz konusu şarkıyla yapılacak danstan haberdardı.
Kayanın söylemiş olduğu fikirle Levent Enderin kaskatı kesmiş yüzüne bakarak Erime doğru ilerledi. Kaya ise kanepeye geçmekle yetindi. Lila ve Ender ayakta durup ikilini izlerken , Erim şarkını açmış ve en güzel yerinde Leventle birlikte söylemeye başlamıştı bile.
Call me when you want, call me when you need
Call me in the morning, i'll be on the way
Call me when you want,call me when you need
Call me out by your name, i'll be on the way like
Söylemiş olduğu son kelimeyle Enderi kolundan hızlıca çekerken Levent, çocuklara ve Kayaya aldırış etmeden sadece kadını dans etmeye "zorladı". Böylece kadının beline sol eli yapışırken, sağ eliyle de kadının sağ elini kavradı. Mırıldanarak sağa ve sola yellendi .
Mmm,mmm,mmm,
Mmm,mmm,mmm.Levent şarkını bitirip kıkırdayan kadını bırakırken, Lila hoşnut bir halde "Düğün de, şenlenecek!"demekle yetindi. Yiğit ise havaya dikmiş olduğu bakışlarıyla sanki ortamda yer alan her kese akıl-fikir diliyordu.
"Keşke Zehra ablamda tüm bunları görseydi..."derken Erim, Leventin kolunu kendi omuzunda hissetti. Çocuk kanepeye otururken,Ender de, üzüntüsünü saklamayarak ona yanıt verdi.
"Eminim ki sizin mutlu olduğunuzu görseydi, o da mutlu olurdu Erimcim." Böylece Leventin oturmuş olduğu kanepenin kenarına, kol kısmına oturarak Kaya ile göz-göze geldi Ender.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. RİGHT and Mrs. WRONG •EnKay•
FanficAvucunu kesen cam kırıklarına aldırış etmeden Kaya, kapıya yasladığı kadının gözlerine geçirmiş olduğu heyecandan dolayı kalbi boğazındaymış gibi bakıyordu. Rahatsızca hızlı-hızlı nefes alırken, daha fazla kendine hakim olamayarak sağ elini Enderin...