3.Bölüm

27 6 0
                                    


Ben kendimi her zaman bir saate benzetirdim.

Benliğim;her zaman bozuk bir saat gibiydi ve üstelik ben akrebi ve yelkovanı olmayan bir saattim .Yani vakti göstermezdim sadece benliğimdeki sayılar karışık durur ve hayatı
sorgulardı .

Ve şu an sorguladığım bir andaydım.

Reva ;Delen denilen kızın boğazına sarılmıştı onu bırakmıyordu.

Vural Revayı ince belinden tutarak çekmeye çalışıyordu.

"Bırak onu ölüyor!"

Bırakmıyordu odaya diğerleri de gelmişti ama kimse Reva'ya yaklaşmıyor sessizlik içinde öfkesini kusmasını bekliyordu yalnız o öfkesini kusarken karşısındaki kadının nefes miktarı tükeniyordu.

"Sen benim kanıma dokunamazsın!"

Delen konuşamıyor parmaklarıyla boğazına sarılmış olan parmakları kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu .

"Sen bu cesareti kimden aldın senin varlığını bu dünyadan silerim."

"O benim kardeşim kimse ona dokunamaz!"

Bir kaç saniye boyunca şaşkınlıkla durdum ve sesli bir kahkaha attım.

Attığım kahkaha odada yankılandı bir kaç bakış benim üzerime çevrildi.

Kahkahamın şiddeti artı.

Sonra kalktığım sandalyeye yavaşça oturdum.

"Anlaşılan güzel bir tiyatro oyunu beni bekliyor perde açılsın oyun başlasın."

Sol kaşımı kaldırarak ima dolu bir sesle :"Aaa pardon ! Zaten perde açılmıştı ve oyun başlamıştı değil mi?"

Reva yutkundu çünkü yutkunurken ince boynunda oluşan hareketi gördüm .

"Peki ben ? Oyuna doğaçlama geçen oyuncumuyum yoksa sadece ön sırada izlemesi için özel yer ayırtılan kişimiyim?"

Ellerini Delenin boğazından çekti Delen kayarak yere düştü öksürük sesi odada yankılanan tek sesti ona göz ucuyla bile bakma gereği duymadım .

Reva yüzünü bana doğru çevirdi bakışlarımız yıllar sonra ilk kez birbiriyle buluştu .

En son onun varlığıyla bir yıl önce dedemin cenazesinde bi aradaydık fakat o zaman onun karşısına geçip bakışlarımla meydan okuyacak kadar güçlü değildim.

İzledi,izlerken bakışları birer ok gibi bana saldırdı hissizdi ama ben onun kadar hissiz bakamadığımın farkındaydım.

Neden ?

Bağırıyordu içimdeki kişi . 

Neden diyordu neden beni bıraktın?Neden şu an karşımdasın?Siz benim size ait olan saat çizelgemdeki anılardan neden kaçtınız ?Daha doğrusu neden anılarımda beni terk ettiniz!

Neden anılarımı katlettiniz ?

Dilim düşüncelerimi dile getirmiyordu .Çünkü dilim düşüncelerimi yerine getirirse yılların bıraktığı etki beni bu kadar sakin bırakmazdı .

Bakışlarını benden çekerek etrafta gezdirerek en son bakışlarını Vural'ın üzerinde durdurdu.

"Vural bunu bana yapmıyacaktınız!"

"O suçlu bu işin içinde onu buraya getirmek zorundaydık."

Bağırarak:"Her birinizin sonu olurum dedim sizi yok sayarım demedim mi ? Dedim ! Hatta o suçsuz haberi yok piyon olarak kullanıldı dedim."

Tek ve ÇoğulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin