Vanzare

82 14 5
                                    

  Puteai auzi de la trei mile departare strigatele disperate ale cartofului pierdut pe mare.Ren era calm jucandu-se pe psp,ingnorand situatia in care se aflau.

-E numai vina ta ca am ajuns aici,a zis Potato aratand inspre marea fara de margini.

-Tu ai zis sa mergem intr-o vacanta,a zis Ren cu ochii in ecranul psp-ului.

-Arunca-l naiba pe asta,o zis Potato aruncandu-i psp-ul in mare.

-Nuu,m-a lasat...nu...bă.Tu-ti natia de trombon ambulant nascut la marginea lui Basescu du-te sa mi-l aduci inapoi.Cum drecu vrei sa supravietuiesc pe pluta asta fara psp.Esti nebun?!

-Dute sa-l iei singur.

-Asta zic si eo,raspunde Ren impingandu-l pe Potato de pe pluta.

-Ajuta-ma nu stiu sa inot,striga Potato mai ceva ca o cioara.

Ren intinde mana sa il ajute,in momentu ala Potato il trage si pe handicapat in apa el urcand inapoi.

-Aci ramai!zice Potato si incepe sa vasleasca.

~o saptamana mai tarziu~

  Ren intra in casa calare pe un delfin roz.

  -M-am intors je cartof.

-Iei,ura.Acum vrei si premiu?intreaba Potato sarcastic.

-Poi da,cum sa nu!?Potato stiai ca corpul de cartof contine 70% apa,am o veste proasta pentru tine...ai devenit inundat.

  Ren il impacheteaza pe Potato intr-o pung si il trimite prin poasta in mijlocul Atlantici.

Viata alaturi de un PotatoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum