Cunoscut pentru kawaiiness

424 29 5
                                    

   La sase dimineata,usa se deschide incet pe unde intra Ren plin de julituri si zgarieturi.

  Potato se roteste pe scaun ca in filmele cu mâster si zăce cu o voce de personaj negativ:

-Te-ai intors,te-am asteptat pornovistule.

-Mai tii minte cand am hâc mers in parc cu bunica-ta.Apoi ne-a pus sa mancam hâc mult si dupa ne-a batut cu mopu fiindca am mancat prea mult hâc? Il intreaba Ren pe un ton de bătivan.

-Nu am fost niciodata in parc cu tine si de ce dracu tot hâcâi atat?

-Atunci mai hâc ti minte cand ti-am spus ca am fost cu tine si cu bunica-ta in parc?

-Tocmai ai zis asta,ii aminteste Potato.

-Da hâc m-am insel-hâc-at.

-Acum,ce pisici tai ai facut cu revistele?!

-Le-au furat,le-au furat nenorocitii de tigan!Tigani dracu,beliti lu' Satan!zice el lovindu-se cu capul de perete sau lovind peretele de capu' lui.

-Numai viola peretele!Are si el relatiile lui,nu ca tine!

-Da,ce hăcăit stii tu despre relati?!

-Eu?!Eu sunt cunoscut pentru kawainess-ul meu!Nu ca tine betivanule,tu esti cunoscut pentru tampeniile pe care le-ai facut!

-Ce am cacut eu ,ba nenea cartoful?

-In primu rand se zice "Ce am facut" nu ce ai cacut,desteptu' lu' peste.In al doilea rand l-ai omorat pe vecinu de alaturi cu sprai de cocalari,ai inundat casa de trei ori,a trebuit sa chem pompieri de cinci ori!Fiindca iti era frig si ai facut un foc in sufragerie.Ai chemat politia acuzand o floare ca ti-a furat ciocoalata,cand tu erai manjit la bot de ciocolata.Ai dat foc la statuia primarului fiindca ai crezut ca era sediul porumbeilor.Ai furat zece pungi de cipsuri dintr-un magazin fiindca vanzatorul ti-a zis ca erau la reducere 10%.Sa nu uitam ca ai incercat sa dai foc la casa vecinilor cand ningea afara fiindca ai avut o premonitie ca ei trebuiau sa moara in aceea zi.Dar una din cele mai tampite lucruri pe care handicapatul de tine putea sa le faca a fost sa cumperi peste 100.000.000 de reviste porno,ii reaminteste Potato.

-Lucifer ma sfatuit in a face aia!Nu e vina mea!Rasismu'!Patriotia!Ma-ta!Mica-sa!Izabella!Si nu in ultimul rand bunica-ta au fost complici in toate!I-am visat eu!

-Ren tu ai visat soarta cum iti fute destinu',oligofrenule.Cu visurile tale ne aresteaza astia de la FBI si CIA.

-FBI CIA?Ce-s alea?Un fel de magazine pentru reviste porno?Unde le gasesc?!

-A,pai o iei da dreapta din tampenia ta si dupa te duci mult in fata pana te vezi in oglinda si iti dai seama ca esti un prost.Ai inteles?

-Dea,dea am inteles....deci...ma duc in mica-ta!zice Ren razand isteric ca ultimu' faggot.

-Faggotu' dracu du-te de te angajeaza ca sa ai cu ce sa platesti curentu'.

-Servici?Ce-i aia un fel de boala ca ebola?Portofelu' plateste tot!

-Te referi la parinti tai.

-Nu,cine-s aia?Un fel de traficanti de blonde?

-Ren,deci zimi in ce pozitie se face un tampit ca tine?

-69,zice asta cu un zambet pervers pe fata.

Deodata usa de la intrare explodeaza,astfel Ren ajunge sa se intalneasca cu celalat perete.

-Hellow~,zice mica fata zambind inoccent in timp ce jongla cu trei bombe.

-Futu-ti rasa de punct ortografic crescut intre rasisti.Tu ce draci beliti cauti aci?!striga cum face de obicei Ren.

-Caut?Nu caut nimic~,zice fata.

-Ea cine e?intreaba Potato.

-Sora mea mai mica,raspunde Ren dezamagit de aceasta afirmatie.

-Sora mai mica?Sunt mai mare ca tine faggotule!

-Cu trei secunde!Care nu inseamna nimic!

In mintea lu Potato : "Tampiti se trag din familie."

Viata alaturi de un PotatoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum