Förvirrad Kärlek

73 1 0
                                    

~ Ambers perspektiv ~
- det är så att jag gillar dig på riktigt.. Säger Benjamin
Jag kollar chockat på han, jag vet inte vad jag ska säga.  Jag gillar honom men efter allt han gjort klarar jag inte av att va med han..  Istället för att säga något springer jag ut ur hans rum och tårarna bränner.  Jag tänker inte utan springer in till Samuels rum och där borta i rummet ligger han.  Jag springer till honom och lägger mig i hans famn.  Han virar armarna runt mig och pussar mig lätt flera gånger i pannan.  Jag gråter ärligt ut hos han och till sist somnar jag. 
Jag vaknar av att jag känner mig iakttagen och när jag kollar upp så ser jag Benjamin.  Han ser jätte förbannad ut, visst jag förstår honom, han erkännde att han gillade mig och nu ligger jag i Samuels säng.
-Benjamin snälla.  Om du verkligen gillar mig måste du bevisa det okej?
Han svarar inte ytan lutar sig mot mig och kysser mig.  Allting avbryts av att Samuel slår bort honom.  Samuel är på ben och slår Benjamin.  Fortsätter han så kommer han dö!
-FÖR FAN, SLUTA.  OM NI SKA BPA OM MIG SÅ ÄR DET BARA ONÖDIGT.  OM NI VILL HA MIG MÅSTE NI BEVISA DET!  skriker jag och Samuel slutar slå han och nickar sen går han ut ur rummet och ger mig en slängpuss.

~Han~Where stories live. Discover now