Bion Som Inte Riktigt Blev Av

88 1 0
                                    

-Jaa lugna dig! Skriker jag och ställer tillbaka den svarta lådan.
Jag låser upp dörren och Samuel skyndar sig in och innan Samuel stänger dörren så säger han
-Eyy du! Gå och ta på dig nå fint tills ikväll säger han och skickar en slängpuss. Jag skrattar och springer in i mitt rum.
-Samuels perspektiv -
Jag vill vara fin på daten så jag tänker raka bort allt skägg. Inte för att jag har så mycket men ändå.
Jag går fram till skåpet och en liten svart låda ramlar ner till golvet och alla rakblad ramlar ut.
-vafan? Säger jag tyst för mig själv
Jag skyndar mig in till Ambers rum och hon sitter på sin säng och gråter.
Jag går fram till henne och hon räcker mig sin mobil. Jag säger inget till henne utan börjar skrika en massa fula ord och sen springer jag ut ur huset.  Jag visste att det var en fest här någon stans så jag springer över ditt för att ta mig något att dricka.
-Några timmar senare -
Jag vet inte längre vad jag gör eller jo jag vet vad jag gör jag försöker dra med mig en full tjej hem till mig.  Två fulla personer på en gata är inge bra men det ända jag vill är att få ligga med henne så jag skyndar mig hem och smyger upp till mitt rum med tjejen bakom mig och sedan slänger jag henne i sängen men mitt upp i mitt sköna sex så öppnar nån dörren och in där kommer Amber.
-Ambers perspektiv -
Jag hör att Samuel kommer hem och att han går in i sitt rum men det är nått som inte stämmer jag gör något annat också så jag smyger ut till hans dörr och öppnar den och vad tror ni jag ser.  Jo Samuel som jag sex med en tjej.  Fan jag trodde han brydde sig mer. Jag skriker på honom sedan går jag tillbaka till mitt rum och gråter.
-Nästa dag-

—-------------------------
Hej vet att det blev ett väldigt dåligt kapitel denna gång men har slut på idéer så jag skulle säga att slutet är rätt så nära! Men jag har två kommande böcker! Obs! En av denna böcker har jag inte kommit på själv utan det är en bok jag köpt som jag verkligen gillar som jag tänker lägga upp! Sen vill jag också säga att jag inte använder några sex scener därför blev det som det blev i detta kapitel

~Han~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt