På fritidsgården.

211 3 0
                                    

Sam är speciell, han får alltid en att le. Han är som en bror för mig men ändå inte eftersom att han är världens finaste kille men Aiden har ”det”.

Dagen passerar och jag har inte sett Aiden något. Jag testar att ringa men ingen svarar.

KVÄLL.

På fritidsgården.

Jag kliver in genom den stora glassdörren och hänger av mig mina kläder. Jag letar efter Aidens skor och jacka för att kunna se om han var där. Efter ett långt tag letande så hittade jag hans jacka så jag förstod att han var här.

Jag försöker ta mig igenom folkmassan, det spelas hög musik och det är väldigt mycket skrik. När jag tagit mig igenom folkmassan till det lila rummet så ser jag Aiden i soffan framför tvn. Han har inte märkt att jag hade gått in i rummet så jag slänger mig i hans famn och kysser han lätt på bröstkorgen. Han kollar på mig men säger inget. Han ler bara. Plötsligt kommer några av Aidens vänner in i rummet. Aiden puttar bort mig från hans knä så jag sätter mig bredvid honom. Jag känner igen varje person som kommer in. Benjamin, Samuel, Luke, Lex och några till. Alla sätter sig runt omkring oss i dom andra sofforna och bara glor på oss.

-   Vad gör hon här? Frågar Lex Aiden.

-   Hon ville kolla på tv hon med. Säger Aiden och ger mig en medlidande blick.

-   Vem är det äns?? Säger Luke

-   Ingen speciell! Skriker nästan Aiden.

Betyder jag inget för han eller? Jag känner hur tårarna rinner ner för min kind, som tur är ser ingen dom. Dom är för inne på att bråka. Jag ställer mig upp men killen men det svarta håret kommer och puttar ner mig i soffan igen. Han sätter sig brevid mig och börjar pilla på mitt hår. Jag ryser så fort han rör vid mig och jag kollar med en ledsen blick på Benjamin. Han kollar försiktigt på mig men gör inget. Äntligen slutar han pilla på mitt hår men hans hand far längre och längre ner. Han lutar sig fram och är på väg att kyssa mig. Han kom ännu närmare och hans läppar var mjuka och mysiga.

-   Aiden? Säger jag väldigt försiktigt Han kollar på mig som om han inte förstod och att jag skulle hålla käften men då kollar han längre ner på min kropp och ser en hand som letar sig in och  även så ser han när han hade kysst mig så Aiden bryter ut

-   SAMUEL TA BORT DINA JÄVLA HÄNDER FRÅN HENNE!!! Skriker Aiden och slår till Samuel.

Hans hand lämnar min kropp och jag pustar ut. Aiden kollar på mig så som han gjorde första gången vi kysstes men vänder sig snabbt om. Jag ställer mig upp säger hejdå till Aiden och går mot dörren. Då jag känner någon lägga handen på min axel. Benjamin.

-   Jag kan följa dig hem om du vill säger Benjamin och möter min oroliga blick.

-   Så länge du lovar att inte våldta mig säger jag och spänner ögonen i honom

-   Jag lovar! Säger han och ger mig min jacka

Jag han ut före Benjamin, jag kollar mig runt omkring men ingen skymt av honom. Hur kunde jag vara så dum och lita på honom. Jag kollar in genom fönstret och ser Aiden och hans kompisar är på väg ut. Jag känner hur paniken kommer. Jag vet hur dom är, varje gång dom är tillsammans blir det ett helvete. Plötsligt ser jag en kille längst bak i ledet men jag kan inte säga vem det är, jag kan inte kolla på hans ansikte heller eftersom att han kollar ner i golvet. Aiden stannar och kollar sig runt. Han går till jackorna och letade. Först trodde jag att han letade efter min jacka men han plockade fram sin jacka och var på väg bort till dörren. Jag skyndade mig runt hörnet så att dom inte skulle se mig, men Samuel hade sett mig. Jag hörde hur snabba och rätt så tunga fotsteg komma mot mig. Jag vill bara sjunka genom marken. Helt plötsligt.

---------------------------------------------------------------------------

(:

~Han~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora