~Ambers perspektiv ~
jag gillar Samuel men jag gillar Aiden lika mycket. Jag ligger och kollar på Samuel som ligger på mig. Han är så fin.
-Samuel får jag gå ut en stund ikväll? Säger jag och gosar ner mig i hans hals.
-Visst men inte nu, Benjamin ä inte hemma och jag vill mysa säger han och pussar mig lätt på pannan.
Samuel rullar ner från mig och lägger sig på sidan om mig.
-Samuel jag gillar dig verkligen, men jag vet inte vad jag ska göra med Benjamin..
-Säg bara sanningen.
Jag och Samuel fortsätter prata. Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Klockan är åtta och jag ska snart träffa Aiden. Jag har en konstig känsla av att det inte är Aiden. Jag såg ju faktiskt han dö? Jag vill berätta för Samuel men hör jag det kommer jag aldrig få reda på om det är Aiden. Jag pussar snabbt Samuel och säger hejdå. Jag går ner i hallen. Jag kollar på min jacka och på mina skor. Alla mina kläder är nya, det är nästan så att jag saknar mina gamla. Jag slänger på mig kläderna och går mot hans hus.-Vid Aidens gamla hus-
När jag kommer dit är det inte Aiden. Jag plockar upp mobilen och ringer till Samuel sedan stoppar jag mobilen i fickan så att Samuel ska höra. Han verkar fatta att han inte ska prata vilket är väldigt bra.
-Vad gör du här? Frågar jag
- Jag ville träffa dig säger Robin (Killen hon träffade i skolan)
-Men varför här? Just på denna plats? Skriker jag nästan
-Hmm. Kanske för att plåga dig? Jag vet att om vi går ungefär 200 meter så kommer vi till ett fint ställe. Ska vi gå dit? Säger han mystiskt
-ÄR DU FUCKING DUM? Jag går aldrig in i de huset igen. Jag träffade den jag älskade där och sköt en person där och du tror jag tänker gå in i det?Han kollar på mig fundersamt. Sedan hörs ett ljud från min ficka och jag stelnar till.
- Vad har du där? Säger han och kommer mot mig
-Snälla kom inte närmre.Det sista jag hör är hur Samuel skriker mitt namn och sen blir allt svart.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Förlåt detta kapitel blev dåligt. Men som sagt så snart börjar denna bok komma till sitt slut och jag ska börja på en ny novell. Ta kan skriva här vad den handlar om. Den kommer inte vara lika dramatisk som den här. Jag har tänkt något liknande mot att en tuff tjej träffar en badboy och dom faller för varandra så :)
YOU ARE READING
~Han~
Teen FictionJag är en tjej på 16 år och heter Amber Maddox. Jag har blivit mobbad hela mitt liv och sedan är jag med den populäraste killen. Men allt slutar inte som jag vill. Jag vill leva ett lyckligt liv med han. Jag får gå igenom massa svårigheter och h...