Förnedring

67 3 0
                                    

-Aidens perspektiv -
Amber kollade på mig med oroliga ögon. Jag ville så gärna säga ja..Men jag kan inte då får jag inte mina pengar. .
-Nej.jag är ledsen. Säger jag och vänder bort huvudet.
-Ambers perspektiv -
Han sa nej. Hur kunde jag lita på honom. Hur kunde jag? Jag springer bort därifrån . Tårarna bara rinner och rinner. Jag springer det snabbaste jag kan . Och ja vart ska jag.. Jo till han som faktisk äger detta barn. Jag ville inte säga nått till Aiden.
Jag skulle vilja springa till Benjamin men han har dragit till Amerika med sin flickvän. Jo de var så att när han stack och var borta flera dagar var han på massor av fester sedan hittade han en tjej och nu ska dom tillbringa 4 månade i Amerika. Jag är jätte glad att han hittat nån. Jag skriver in koden och går upp i trapphuset sedan knackar jag hastigt på dörren och där kommer en Samuel ut med röd sprängda ögon..
-Han sa nej..han vill inte ha mig. Snälla kom tillbaka, jag bär på ditt barn Samuel. Snälla förlåt mig.
Samuel sa inget utan lutade sig fram och kysste mig. Men den kyssen varade inte länge alls. .Ett skotljud hördes och jag kände en smärta i magen som sedan for ut över hela kroppen. Jag ramlade ner på knä och Samuel snabbt efter. Massor med blod rann ut från mig och när jag kollade bak så stod Aiden där med sorgsna ögon. .

-----------~~~~~ Viktigt läs detta!
Hej allihopa! Nu är det så att det ändast är 1-3 kapitel kvar. Har inte riktigt lagt upp det en. Sedan kommer det finnas en Epilog. När denna bok tar Slut så kommer det komma upp en ny bok bara några dagar efter att denna är Slut så :) Jag hoppas ni tyckt om denna berättelsen, ni får gärna slänga iväg en kommentar om vad jag skulle kunna göra bättre och vad ni tyckte :) Tack så mycket för över 2k läsare också!

~Han~Where stories live. Discover now