Helt plötsligt får jag ett slag i magen och jag ramlar ner på baken. Jag hör en massa röster men det ända som går att urskilja är när Aiden skriker på dom. Jag känner att någon tar på mig men jag kunde inte öppna ögonen eller säga något. Någon försökte prata med mig och jag hörde exakt vem det var. Aiden. Mitt hjärta rusar igång och jag får upp ögonen. Men det var inte Aiden som stod där. Varför skulle Aiden vilja hjälpa mig? Jag är hans lilla hemlighet. Benjamin hjälper mig upp men han är den sista jag vill se. Men min kropp orkar inte så när jag kommer upp på fötterna kramar jag om honom. Han lägger sin haka på mitt huvud som Aiden brukar göra. Då slår det mig, varför står jag och kramar han som lämnade mig? Om han skulle ha varit kvar skulle aldrig detta ha hänt och vart fan är Aiden. Jag hörde ju han skrika men varför lämnade han mig?
- Vart är Aiden? Frågar jag och knuffar bort Benjamin
- Amber! Han stack, han trodde du var död! Du andades inte. Han lämnade dig bara där på marken. Han sprang härifrån gråtandes. HAN LÄMNADE DIG BARA! Han är en idiot! Skriker Benjamin
- Men vafan gjorde du då? Du skulle följa med mig hem men du bara stack! Skulle du inte ha gått skulle detta aldrig ha hänt! Jag älskar verkligen Aiden! Säger jag och kollar på Benjamin. Han såg sårrad ut.
- Benjamin jag me.. Mer han jag inte säga innan han kysser mig.
Jag var helt förstenad. Vad hållde han på med och varför stod jag bara där och lätt han göra detta. Jag knuffar bort honom.
- Vafan gör du? Säger jag generat
- Förlåt, jag tänkte inte. Säger Aiden och kollar mig i ögonen.
- Det är lugnt för denna gång men jag kan inte göra detta! Du är en jätte fin kille men jag är med Aiden nu! Säger jag försiktigt
- Aiden utnyttjar dig bara! Han visade inte ens att du betydenågot ikväll. Han sa att du inte var någon speciell ändå så såg vi att ni myste!
- Han kanske behöver tid för att berätta säger jag och kollar surt på honom
- Amber snälla förstå! Han har alltid varit sån! Han utnyttjar dig bara för sex! Säger han utan att kolla på mig
- OCH det gör inte du? Skriker jag
- Det sa jag aldrig! Säger han och spärrar ögonen i mig.
Jag känner hur någon lägger handen på min axel, jag vänder mig om och där står Aiden.
Jag kan inte tro mina ögon. Har han hört allt? Hörde han att jag sa att jag älskade honom.
- Aiden? Säger jag och kramar om honom hårt
Aiden kollar på mig och kysser mig på pannan sedan släpper han taget och ser Samuel och resten av hans kompisar kommer.
- Spring Amber! SPRING! Säger Aiden och knuffar på mig
Jag springer allt jag kan men kommer inte långt innan Benjamin tar tag runt min arm.
- SLÄPP MIG BENJAMIN! Skriker jag ock slår honom
Jag vänder mig om och ser hur Aiden och hans kompisar pratar. Kommer han att bli skadad.
- Snälla Benjamin. Säger jag och kollar på honom
- Jag kan inte.. Följ med mig nu så går allt bra. Säger han och kollar sorgset på mig.
Han tar ett hårt grepp runt min arm och börjar gå mot Samuel som står och väntar på oss. Jag försöker ta mig loss. Men varje gång jag försöker så tar han ett hårdare grepp om min arm. Han lämnar över mig till Samuel och han tog ett ännu hårdare grepp än Benjamin. Jag är inte långt från Aiden men han har inte sett mig.
-AIDEN!! Jag tar i allt jag kan.
Han vänder på huvudet och ser hur Samuel släppar bort mig. Jag ser hur Aiden försöker ta sig bort från dom andra. När han tagit sig bort från dom så ser jag knappt han men jag hörde hur han skrek på Samuel. Jag gör allt för att ta mig ur hans grepp men han håller för hårt. Jag ser sedan hur Aiden kommer springandes bakom mig . Samuel märkte att Aiden var precis bakom oss så han tog ett hårdare grepp om min arm och började springa. Han var betydligt snabbare en Aiden. Han måste ha en vältränad kropp. Varför tänkte jag på det när jag blev kidnappad? Aiden hade tappat bort oss. Den kalla luften smekte mina rödblommiga kinder och mina ben skakade. Vi hade gått väldigt länge, jag var så trött att jag knappt kunde gå. Jag hade nästan inga kläder, jag kände mig som en is bit. Samuel kunde väll i alla fall vara en gentleman, men inte det.
Han drog i mig ännu hårdare och jag orkade inte längre. Jag ramlade rakt ner i backen, mina byxor gick sönder och mina handflator var alldeles blodiga. Han stannade och gick fram till mig, han studerade min kropp noga sedan lyfte han upp mig och bar mig.
Jag ville slå honom men jag hade inga krafter kvar, jag var helt slut. Han luktade inte lika gott som Aiden men han hade en söt lukt. Han är väldigt stark och man kan känna hans konturer på magen. Han var verkligen vältränad och väldigt varm. Hur kan han inte frysa?
----------------------------------------------------------------------------
Nytt igen (;
YOU ARE READING
~Han~
Teen FictionJag är en tjej på 16 år och heter Amber Maddox. Jag har blivit mobbad hela mitt liv och sedan är jag med den populäraste killen. Men allt slutar inte som jag vill. Jag vill leva ett lyckligt liv med han. Jag får gå igenom massa svårigheter och h...